יום שבת, 25 באוקטובר 2014

מבחן gmat



מבחן gamt הוא מבחן אשר אליו ניגשים מועמדים לתואר שני בלימודי מנהל עסקים. המבחן נעשה בצורה מותאמת וממוחשבת, כלומר המבחן מתקיים מול מחשב אשר קובע את השאלות לכל נבחן בהתאם לתשובות הקדמות אותן נתן. החשיבות של תוצאות מבחן gmat גבוהות והן יכולות להיות אלו שיקבעו את העתיד של כל נבחן והאם הוא יתקבל ללימודי התואר השני אליו הוא רוצה להתקבל או לא. אוניברסיטות ומכללות בארץ ובעולם מתנות את הקבלה בציונים גבוהים במבחן.

אופי המבחן
החשיבות של מבחן gmat גבוהה מאד עבור כל מי שרוצה להתקבל ללימודי התואר השני במנהל עסקים בארץ או בעולם. המבחן מתקיים בשפה האנגלית והוא מחולק לארבעה חלקים. החלק הראשון הוא חיבור בשפה האנגלית, החלק השני הוא חשיבה משולבת אשר מחייבת את הנבחנים לנתח את השאלות שלפניהן, החלק השלישי הוא כמותי ומזכיר במעט את השאלות במבחן הפסיכומטרי והחלק האחרון הוא חלק מילולי בסגנון של מבחן אמריקאי. לכל חלק בבחינה ניתן זמן מוגדר מראש ולא ניתן לחרוג בזמנים שהוקצו לכל חלק.



להכיר את המבחן
ישנה חשיבות רבה לעשות הכרות עם אופי הבחינה לפני שניגשים אליה. מבחן gmat הוא מבחן שאין להמעיט בחשיבותו וכל תרגול יכול להשפיע על התוצאות שלו. על מנת להכיר את אופי המבחן ולאמץ את שיטת החשיבה הנדרשת לצורך הצלחה בו, ניתן להשתתף בקורס הכנה למבחן וללמוד מהמורים הטובים ביותר כיצד לעבור אותו בהצלחה.

קורס
הקורס מכין את התלמידים למבחן כשהמטרה היא כמובן לקבל תוצאות גבוהות ככל שהמועמד יכול להגיע אליהן. מבחן gmat משמעותי מאד והמדריכים בקורס יבחנו כל תלמיד, את היכולות שלו וילמדו את השיעורים בכיתה, אך יסייעו לכל אחד בחלקים בהם הוא מתקשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה