יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

חשוב לדעת על עורך דין תאונות עבודה



תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא ללוות עובדים שעברו תאונת עבודה בדרך לעמידה על הזכויות שלהם. מקומות העבודה מנסים להיות המקום הבטוח ביותר עבור העובדים ועם זאת לעתים קורות תאונות והעובדים משלמים את המחיר היקר שלהן. לעתים המחיר של תאונת העבודה הוא קשה מאד ולא מאפשר לעובד להמשיך יותר בעבודתו הנוכחית או להמשיך לעסוק במקצוע שלו. לעתים התאונה מאפשרת לעובד להמשיך לעסוק במקצוע שלו ובמקום העבודה אך הוא עובר טיפולים או כאב יום יומי, מה שהופך את חייו למאתגרים יותר. עבור כל אלה ישנו עורך דין תאונות עבודה שיסייע להם לקבל את הזכויות שיגנו על מצבם.

תאונות עבודה חמורות
במקרה של תאונת עבודה חמורה העובד יכול שלא לעבוד לצמיתות או לתקופה מסויימת. לעתים תאונת העבודה משאירה צלקות פיזיות ונפשיות אצל העובד לתקופה ארוכה מאד ובדיוק לשם כך ישנם ביטוחים שונים שתפקידם להגן על העובד ולסייע לו כלכלית להתמודד עם חוסר עבודה ועם הטיפולים להם הוא נדרש. עורך דין תאונות עבודה יכול לייצג את העובד מול המוסדות השונים.




תאונות עבודה קלות
ישנן תאונות עבודה קלות אשר מצריכות מהעובד לצאת למספר ימי מחלה או שגורמות להחמרה זו או אחרת במצב הבריאותי שלו. במקרה של תאונות שאינן חמורות שבהן המצב של העובד מידרדר, עליו לקחת לצידו עורך דין תאונות עבודה שיסייע לו לעמוד על הזכויות שלו.

תפקידו של עורך הדין
עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לעובד שנפצע להתמודד מול הבירוקרטיה כשהמטרה היא לעזור לו לקבל את הזכויות שלו מהביטוחים השונים ומביטוח לאומי במידת האפשר וזאת במטרה להחזיר לעובד את חייו למסלול הרגיל כמה שרק אפשר לעשות זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה