יום שבת, 25 באוקטובר 2014

שמלות ערב לאירוע מיוחד



קולקציות שלמות של שמלות ערב נרקמות מתחת לידיהם של מעצבים גדולים ודגולים וגם מעצבים מתחילים כאחד. כל התפארת הזו נועדה לשמח את לבב נשות החברה הגבוה בעיקר וגם את נשות החברה הפחות מעורבות בחיי הפאר אבל שזקוקות גם הן מידי פעם לאיזו שמלת ערב להנצחת אירוע מיוחד בחייהן.

הבדל בין שלמות לפשרה
שמלות ערב נתפרות בדרך כלל בהזמנה מראש או מתוך קולקציה של מעצב. ההבדל ביניהם יהיה לרוב המחיר כאשר שמלה הנתפרת בהזמנה מראש אצל מעצב תהיה יקרה הרבה יותר מפאת הזמן והעבודה הפרטנית שנעשית על שמלה אחת בעוד אחרות נתפרות במכונות תעשייתיות ורק תיקונים קטנים מתבצעים על ידי התופרים השונים. ההחלטה בבחירה באיזה שמלה להשקיע היא תוצאה ישירה על סיבת האירוע, האם הוא מצדיק והאם אכן יש צורך להוציא סכומי עתק על שמלות ערב בגינו.




אין סוף סגנונות
תחום האופנה תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות והשקות אופנה מתקיימות לאורך כל השנה. בתצוגות מוצגות הרבה שמלות והמבחר העצום לעיתים גדול הרבה יותר מהרצוי. שמלות ערב בדרך כלל יהיו מפוארות וכאילו נלקחו מהסרטים, הן מגיעות בשלל צבעים, סגנונות וגוונים. הן מגיעות עם עיטורים וגם נקיות לחלוטין. קיימות שמלות שעשויות לכל אורכן מחומר אחד וזאת בשביל להראות פריצת דרך ומיוחדות בדרך החשיבה האומנותית.

רכישה
סגנון שמלות ערב נקבע על ידי המעצב בהתאם לקולקציה אותה הוא בחר. כל שמלה תספר סיפור משלה ואת זה הקונים ילמדו מסוג הבד ממנו עשויה השמלה, מהעיטורים שעל השמלה, מאורכה וגזרתה. לכל מעצב יש רעיון וכותרת לשמלות וככה תראה כל הקולקציה. לאחר הצגתה מועברות השמלות למכירה בחנויות של אותה רשת או באופן פרטי דרך המעצב עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה