יום שבת, 25 באוקטובר 2014

סיור בברצלונה כולל אין סוף אטרקציות



ברצלונה אחת מהערים הציוריות ביותר בעולם והשנייה בגודלה בספרד. לברצלונה היסטוריה רבת תהפוכות ומהפכות ועל שום כך סיור בברצלונה מצריך הדרכה נכונה על מנת להספיק ולראות את כל נפלאותיה. ברצלונה ממוקמת על חוף הים התיכון ועל כן היא מהווה מרכז כלכלי חשוב מעבר לעובדה שהיא אחד מאזוריי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם.

לסייר עם מדריך או לבד?
סיור בברצלונה אפשר לעשות עם מדריך מקומי אשר ניתן למצוא ולשכור את שירותיו בכל אחד מסניפי התיירות המקומיים או לחילופין לרכוש מפה, כרטיס נסיעה ולצאת למסע בברצלונה לבד. היתרון שבהשכרת שרותי מדריך בזמן סיור בברצלונה הוא הספק וזמן, המדריך יודע מהם האתרים הכי אטרקטיביים והפופולאריים ביותר לצד דרכי ההגעה הקלות והחסכוניות ביותר, אחרת מי שיוצא להרפתקה הזו לבד יכול לבזבז המון זמן יקר רק בפתרון הסוגיה איך להגיע לכל מקום ומקום.




אטרקציות
בברצלונה המון אטרקציות ומקומות בילוי מנחשקים בעולם. משנה לשנה היא מתפתחת יותר ויותר וגלים של תיירים סוחפים אותה כל הזמן. סיור בברצלונה הנחשב לסיור מקיף, ממצה ומהנה יכלול טיולים לכנסיות, למוזיאונים ולפארקים המפוזרים בה. השווקים צבעוניים ויפים והעיר עצמה סוחפת ומטלטלת ביופייה. המבנים הארכיטקטוניים המפוארים, מזרקות הקסם והמסעדות הטובות מזמינים להנות מחוויה אחרת.

תקופה
הזמן המומלץ והרצוי לשהות בברצלונה בשביל לספוג את כל הטעמים והריחות לא צריך לעלות על חמישה ימי טיול. סיור בברצלונה נכון יהיה כזה שכל יום יש לבקר בחלק אחר של העיר, בדרך הזו יהיה כיסוי מלא ונרחב לכל מה שיש לעיר הזו להציע, כמובן שצריך לקחת בחשבון את עונת הכדורגל שכן בתקופת משחקי הכדורגל העיר גועשת ותוססת יותר מכל עונה אחרת בשנה ורצוי להיערך לכך בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה