יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מענה טלפוני לעסקים



עסקים בכל תחום זקוקים למוקד זמין של מענה טלפוני. מי שמתמחה במכירת מוצרים לא יכול להרשות לעצמו לאבד פניות של לקוחות, בעיקר בסביבה תחרותית. מנגד, חברות העוסקות במתן שירותים זקוקות גם הן למעקב אחר פניות הלקוח. מענה טלפוני לעסקים הוא הדרך היחידה לאסוף את כל הפניות בצורה מרוכזת ולבצע טיפול רוחבי.

מענה טלפוני לא אמור להחליף את אתר האינטרנט של העסק או לבוא על חשבונו. בראש ובראשונה, מענה טלפוני לעסקים הוא חלק מארגז הכלים העומד לרשות מנהל שמעוניין ליצור בידול ומיתוג. אתר האינטרנט מיועד בעיקר לפרסום מוצרים ושירותים או להנעה לפעולה. מנגד, מענה טלפוני לעסקים נותן שירות אישי יותר. כל לקוח יכול לבקש מידע רלוונטי ולשמור על החיסיון האישי שלו גם בתחומים רגישים.

מי מפעיל מענה טלפוני לעסקים?
המענה יכול להינתן על ידי מוקד הודעות חיצוני או בתוך החברה עצמה. הדגש העיקרי הוא על הפעלת המוקד באמצעות נציגים מקצועיים שעוברים הכשרה והדרכה. הנציגים חייבים להכיר היטב את המוצר או השירות, לשמור על יחסי אנוש תקינים מול הלקוחות ולהישאר אדיבים וסבלניים גם לאחר תקופה ממושכת.
מענה טלפוני לעסקים הוא פתרון לטווח קצר וארוך. מבחינה כלכלית, הוא מהווה הוצאה משתלמת וחוסך בזבוז זמן או משאבים. הפעלת מענה משחררת את העובדים מהצורך להתעסק עם הטלפון או עם שירות הלקוחות הרגיל. מענה טלפוני ממקד את פעילות העסק ומבטיח התייחסות מקצועית לכל דרישה.
מלבד האמור לעיל, מענה טלפוני לעסקים יכול לשמש בתור גיבוי לשירותי המזכירות הקבועים, לשירות הלקוחות וגם לתמיכה טכנית. גם גיבוי לקמפיינים פרסומיים ומבצעי מכירות נפוץ בקרב עסקים בתחומים שונים. מענה טלפוני לעסקים יעיל בחברות קטנות, בינוניות וגדולות והוא ניתן לאחר שעות העבודה ובדרך כלל במשך 24 שעות ביממה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה