יום שבת, 4 באוקטובר 2014

אחריות חברתית בעסקים



בתור מנהלים של עסק אתם צריכים להבין שיש לכם לא מעט אחריות, וחלק ממה שאתם אחראים עליו זה למעשה על הנושא של אחריות חברתית. אחריות חברתית יכולה לבוא ליידי ביטוי בהרבה מאוד דרכים, ואתם הם אלה שיכולים לבחור באיזה דרך הארגון שלכם יפגין את האחריות הזאת. עם זאת, אתם גם יכולים לתת לעובדים שלכם את המשימה הזאת וכך ההחלטה תהייה הרבה יותר דמוקרטית וטובה לכולם.

תרומה לקהילה
הרבה פעמים כאשר מדברים על אחריות חברתית מדברים, בין היתר, גם על תרומה לקהילה, וזה בהחלט דבר שכדאי לכם לשקול. בין אם יש לכם עסק גדול ומצליח ובין אם אתם מנהלים מפעל שיש לו מעט הכנסות בשנה, כדאי שתיקחו בחשבון את האופציה של תרומה לקהילה, כי זו אחריות חברתית שבהחלט יכולה לעזור לא מעט.

התייעצות עם המומחים
אם חשוב לכם שהעסק שלכם יהיה פעיל ומקצועי בתחום של אחריות חברתית, אז אין ספק שכדאי יהיה גם ללמוד את התחום ולהתייעץ עם המומחים. אחריות חברתית בעסקים יכולה להיות טובה גם לשיווק העסק שלכם כך שלמעשה כל הסימנים מראים שבהחלט כדאי להשקיע בנושא הזה. זה לא משנה ממתי העסק שלכם קיים והאם בעבר עשיתם משהו בנידון או לא, כי אף פעם לא מאוחר מידי להתחיל לפעול למען הסביבה שבה אנחנו חיים.
 
הסביבה מחזירה לנו על ההשקעה
חשוב להבין שבכל דרך שבה תחליטו להיות אחראים ולתרום לסביבה אתם למעשה גם תתרמו לעצמכם. כל שינוי שאנחנו עושים מתחיל בצעדים קטנים, וכל אחריות כזו יכולה לעשות רק טוב יותר. האחריות החברתית נכונה לכל תחום בכל יום ובכל שעה, וכדאי להבין שלעולם לא מאוחר מידי להפנים את הערכים האלה ולהתחיל לפעול על פיהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה