יום שבת, 25 באוקטובר 2014

טיול משפחות לספרד שבו כולם ייהנו



בשנים האחרונות רואים מגמה גבוהה לטיול משפחות לספרד. ספרד הפכה להיות אחת האטרקציות התיירותיות בשנים האחרונות ולא בכדי, יש בה שפע של אטרקציות, מזג אוויר נוח ומאד מזכיר את מזג האוויר ששורר אצלנו, מחירים סבירים והכי חשוב זוהי ארץ עם יופי ציורי עוצר נשימה.

יעד מוביל
טיול משפחות לספרד מומלץ על ידי כל סוכן נסיעות מהסיבה שספרד הפכה לאחד היעדים המובילים בעולם. לספרד היסטוריה רבת שנים, מפוארת ורבת תהפוכות. מלחמות מילאו את דמיונם של המון היסטוריונים וסופרים. לספרד מבנים ארכיטקטוניים מרהיבים אשר מוכיחים את פאר היצירה ששרתה בה ונופיה הירוקים שלא רואים בכל מקום.

הכנה מראש
כאשר עושים טיול משפחות לספרד רצוי להכין את מסלול הטיול כבר מראש. בספרד ערים רבות שמומלץ מאד להגיע אליהם בכל אחד מימי הטיול. יש את ברצלונה עיר הנמל המשגשגת ביותר ומהמובילות בעולם, יש את מדריד שהיא בירתה של ספרד ושלמרות שהיא עיר הבירה ועיר יפיפייה עדיין ברצלונה לעיתים מעפילה עליה. יש גם ערים נוספות כמו: סאן סבסטיאן וטולדו בעלת עבר יהודי נכבד ועוד רבות וטובות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתכננים טיול משפחות לספרד.




היסטוריה מפוארת
רבים יגלו תגליות מאד מדהימות בעת טיול משפחתי לספרד. מסתבר שספרד הייתה קיימת עוד מהתקופה הפרה היסטורית ועל כך יעידו מאובנים של בני אדם קדמוניים שנתגלו בצפון המדינה. בהמשך בעת העתיקה הייתה הגירה המונית של עמים שונים לתוך ספרד ועם השנים האימפריה הספרדית הפכה למורתם של כל הגזרות שסבבו אותה. מספרד יצא קולומבוס לתגליות חדשות ומספרד יצאו אומנים בעלי שם היסטורי כמו גאודי ופיקאסו. אין ספק כי טיול משפחות לספרד יכול להיות משכר ומרתק עד מאד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה