יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

בית ספר לצילום



בית ספר לצילום מזמין אתכם ללמוד את מקצועות הצילום בין אם אתם צלמים בתחילת דרכם או שאתם רוצים ללמוד צילום מקצועי לצורך לימוד מקצוע לעתיד. בין הקורסים המתקיימים במסגרת בית ספר לצילום תוכלו ללמוד את יסודות הצילום, לעבור סדנאות צילום מקצועיות ותלמדו גם כיצד לערוך את התמונות אותן תצלמו. אם אתם חובבי צילום או אם אתם רוצים ללמוד מקצוע, תוכלו לברר על הקורסים השונים המוצעים בבית הספר.

יסודות הצילום
על מנת ללמוד צילום יש להתחיל מההתחלה ולעבור על יסודות הצילום. בית ספר לצילום ילמד אתכם את הטכניקות הבסיסיות של הצילום ויעביר אתכם גם לימודי תאוריה של הצילום. יסודות הצילום כוללים לימוד ההיסטוריה של הצילום ולימוד בשטח בסטודיו או בחוץ והכרה עם התנאים השונים של הצילום לרבות כיווני האור וכיצד ניתן להשתמש באור בצורה הטובה ביותר.




צילום מקצועי
בית ספר לצילום מתאים גם למי שרוצה ללמוד מקצוע לעתיד. בבית הספר לומדים כיצד לבצע צילומי סטודיו, יוצאים לשטח לצילומי נוף ולומדים את כל הכללים שצריך לאמץ כדי להוציא צילומים טובים יותר. הצילום המקצועי דורש מהצלם ידע רב והבנה של טכניקות הצילום לפי הצורך של התמונות הנדרשות. בבית הספר לומדים כיצד להפוך את הצילום מתחביב למקצוע באמצעות כלים בסיסיים של הצילום וכלים מתקדמים כמו למשל הבנה כיצד לגרום לאנשים להגיב טוב יותר לעין המצלמה.

עיבוד ועריכת תמונות
היום חלק בלתי נפרד מהצילום הוא עיבוד התמונות. הצילום היום הוא צילום דיגיטלי וכל תמונה עוברת עיבוד זה או אחר במחשב לפני שהיא מתפרסמת ואפילו לפני שהיא עולה לרשתות החברתיות. בית ספר לצילום מלמד את התלמידים טכניקות של צילום ותוכנות מתקדמות לעריכת התמונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה