יום ראשון, 6 במרץ 2011

חנות מיסטיקה



מי מאיתנו לא ביקר אפילו פעם אחת בחנות מיסטיקה, אותה החנות עם המוביילים הנוצצים בכניסה, גדושה בניחוחות קטורת אקזוטיים, פסלים, קריסטלים וספרי חוכמה בתחומי הריפוי וההדרכה הרוחנית. היום, כשהמודעות לעידן החדש ולכל הקשור לגוף ולנפש, גברה בצורה ניכרת, זוכות חנויות המיסטיקה ליותר ויותר ביקוש. 



חנות מיסטיקה יכולה להיות המקום המתאים ביותר לקנות בו מתנת יום הולדת לאדם יקר או חבר, והמקום המושלם לכל החפצים להתחבר לרוחניות. חנות מיסטיקה אף פעם לא משעממת וניתן תמיד למצוא בה המון מוצרים מעניינים: ספרים, מוסיקה, קלפי טארוט, קריסטלים ואבנים, מוצרי פאנג שואי, שמנים ונרות. מה גם שישנן חנויות מיסטיקה המציעות ללקוחותיהם סדנאות וקורסים בתחום הרוחניות, כמו קורס נומרולוגיה או אסטרולוגיה, קורס תקשור או קריאה בקלפים, סדנאות יוגה או חזרה לגלגולים קודמים.

חנות מיסטיקה – קריסטלים ואבנים
לכל מי שמחפש קריסטלים ואבנים, חנות מיסטיקה היא הכתובת הטובה ביותר. חנות מיסטיקה מציעה מבחר רב של אבנים המותאמות לפי המזלות האסטרולוגיים או לפי סגולתן האנרגטית. אבנים וקריסטלים יכולים לסייע במגוון רב של תחומי החיים: תקשור עם ישויות עליונות, מדיטציות, פתיחת חסימות רגשיות, איזון בין גוף לנפש, רפואה ופסיכולוגיה. 

חנות מיסטיקה


כדי לבחור את האבן המתאימה ביותר, כזו שתעביר לנו את התכונות הרצויות, תגן ותדריך בחיים, כדאי ללכת על הבחירה האינטואיטיבית במסגרתה אוספים להרמה אחת את כל האבנים ושולפים אחת שהכי מושכת את העין.

חנות מיסטיקה – אסטרולוגיה
בנוסף למציאת אבנים וקריסטלים, חנות מיסטיקה מציעה גם המון מוצרים וספרים בתחום האסטרולוגיה. כך למשל, ניתן למצוא ספרים מקצועיים בנושא האסטרולוגיה ולקבל יעוץ מהמוכרים בחנות, שבדרך כלל בקיאים בתחומים הללו.

אפשר גם להירשם לקורס של אסטרולוגיה או נומרולוגיה ולהכיר אנשים אחרים שגם הם מתעניינים בתחום האסטרולוגיה. לחלופין, תוכלו לפנות לאחד מיועצי האסטרולוגיה בכדי שיכין עבורכם הורוסקופ אישי.

חנות מיסטיקה – איזון גוף ונפש
היום יותר ויותר אנשים מגלים עניין רב בחנויות מיסטיקה, בעיקר בזכות הספרים הרבים בתחום אורח חיים מאוזן ובריא. למעשה, כל מי שמחפש שלווה והעצמה רוחנית ימצא בחנות המון מידע שימושי במגוון נושאים: ספרים של אושו למודעות עצמית, ספרים של ד"ר מייקל ניוטון להבנה של גלגולי נשמות או ספרי קבלה של הרב ברג לחיבור רוחני יהודי.

בנוסף, ניתן למצוא ספרים בפאנג שואי, תזונה, יוגה, מדיטציות וספרי הדרכה בתקשור, קריאה בקלפי טארוט או זאן ועוד הרבה ספרים נפלאים אחרים שיכולים לסייע לכל אחד ואחד לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה