יום שבת, 26 במרץ 2011

אודישנים


אודישנים לריאליטי

אודישנים לתוכניות ריאליטי הפכו לתעשייה של ממש. בכל שנה נוספות עוד תוכניות ריאליטי רבה, וקיימת תחרות בין המתמודדים השונים לככב בתוכנית הכי שווה. מצד אחד, יש את הפורמטים החזקים ביותר בטלוויזיה: האח הגדול, הישרדות, המירוץ למיליון וכוכב נולד. מצד שני, יש רווח אדיר בהשתתפות בעונה הראשונה של תוכנית חזקה. שימו לב, תמיד נזכור את המתמודדים של העונה הראשונה של תוכנית ריאליטי. ככה אנחנו זוכרים טוב מאד את נינט, את שפרה וגם את בובליל. העונה הראשונה שווה הרבה. אז איך תופסים את הרכבת בזמן?


אודישנים לריאליטי מדי שבוע

ישנם שירותים של חברות ששולחות לכם אסמסים כל שבוע ומזמינות אתכם לאודישנים רלוונטיים. זה ממש חבל לפספס אודישנים לתוכניות חדשות שמחפשות אנשים בדיוק כמוכם. כדי להתקבל צריך להשקיע. צריך  ללכת לפחות לכמה אודישנים ולקוות שתפגעו באחד מהם. ישנו סיפור משעשע על אלין לוי מהאח הגדול. אלין נבחנה בזמנו לתוכנית "היפה והחנון" אבל לא התקבלה. בסופו של דבר, היא הגיע אל האח הגדול – התוכנית עם הכי הרבה רייטינג שאפשר לדמיין. חודש לאחר התוכנית היא כבר כיכבה בתוכנית טלוויזיה של בנות. ככה זה עובד, בספיד.

טיפים שעובדים במהלך אודישנים לריאליטי

תוכניות ריאליטי הן תוכניות מפתיעות שסוחטות את המתמודדים מבחינת רגשית. לכן במהלך אודישנים לריאליטי הבוחנים אוהבים להפתיע אתכם ולראות איך תגיבו. ההמלצה שלנו היא להיות הכי טבעיים שיש, זורמים ומחויכים. המלהקים של התוכניות הללו מחפשים אנשים זורמים, חיוביים, תקשורתיים ורגשיים. 

רגש זה הכי חשוב

לא סתם אומרים שאנשים מכורים לתוכניות ריאליטי. תוכניות ריאליטי גורמות לצופים בבית להזדהות עם הדמויות השונות ולפתח רגשות. העניין הוא שהרבה יותר קל להתחבר אל אנשים שמביעים רגשות ומתרגשים באמת. לכן המשימה שלכם במהלך אודישנים לתוכנית כזו או אחרת היא להראות שאתם אנשים רגשניים, שיודעים לצעוק, להזיל דמעה ולהיפתח. מעבר להתרגשות עצמה, צריך לדעת להביע את הרגש – לדבר כמו שצריך, להיות משכנעים ולעבור מסך.

אודישנים לריאליטי מחפשים את הדבר החם הבא. אל תנסו לחכות מתמודדים מהעבר כמו דן מנו או אלירז שדה. תשתדלו לחשוב מה מייחד אתכם – ותבליטו את זה. אם אתם מצחיקים בטירוף – תבליטו את זה. אם יש לכם צחוק קורע, תדגישו את זה. השאר כבר יהיה בסדר...


תגובה 1:

  1. מעוניין להירשם להישרדות
    השם אייל בר ואני מתגורר ביפן
    הטלפון שלי 0081-80-33714333

    השבמחק