יום שלישי, 8 במרץ 2011

מתקשרים מומלצים


נושא התקשור זוכה היום ליותר ויותר הכרה, תוך שבפני כל החפצים ב"טיפול" רוחני מסוג זה עומד היום מספר רב של מתקשרים, החל ממתקשרים רבנים, מתקשרים מומלצים באמצעות קבלה, מתקשרים באמצעות ציור אינטואיטיבי ועד למתקשרים קונבנציונאליים.
למעשה, מדובר בתחום רחב המציע מגוון עצום של פתרונות וכלים להעצמה אישית ולסיוע בעת מצוקה, כמו גם, מציע אפשרות ללמוד את הנושא ולפתח את קישורי התקשור האישיים החבויים בכל אחד מאיתנו. כן, מתקשרים הם לא רק אלא שנולדו עם כישרון החיזוי העל טבעי, אלא גם כאלה שעברו דרך להתפתחות האישית שלהם, רכשו כלים מעשיים ותרגלו את היכולת לרמה של מיומנות גבוהה.



מתקשרים מומלצים –  מיהם

מאז ומעולם, היו בחברה האנושית בני אדם בעלי יכולות על טבעיות, שפעם היו במעמד של כבוד ופעם במעמד של רדיפה. הם תמיד ניסו לעזור לאנשים אחרים, בין אם בדרך של יעוץ והכוונה ובין אם בדרך של ריפוי ממחלות וזכו לכינויים רבים כמו נביאים, מדיומים, מאגים, מתקשרים מומלצים ואפילו מכשפים.

היו כאלה שנעזרו בשביל כך בכדורי בדולח או בחליטות צמחים מיסטיות והיו כאלה שעשו זאת על ידי כניסה למצב תודעה מסוים, בו ניתן להגיע לממדים אנרגטיים עליונים. כך או כך, לא פעם, המידע שהביאו המתקשרים הציל את חייהם של בני אדם רבים ואפילו אומות שלמות.

מתקשרים – תחומים

לא משנה באיזו דרך תקבלו הכוונה רוחנית, חשוב שתדעו כי מתקשרים מומלצים הם אלה שתפקידם בעולם הוא עזרה, הנחייה, טיפול והגנה. יש כאלה שעוזרים לאנשים לגמרי בחינם, תוך שהם עוסקים ביום יום בתחומים אחרים כמו רפואה, הוראה וכו', ויש כאלה שיבקשו מכם תשלום סמלי, כיוון שגם מתן יעוץ חינם ידרוש מכם להחזיר את האנרגיה הנדרשת.

אפשר לפנות למתקשר המתמחה בריפוי ועיסוק שביכולתו להדריך אתכם כיצד "לתקשר" באופן עצמאי עם ישויות עליונות באמצעות הציור האישי שלכם ואפשר גם לפנות למתקשר קונבנציונאלי שעל סמך הפרטים האישיים והשיחה אתכם יהווה מעין מתווך ביניכם לבין ישויות עליונות.


מתקשרים מומלצים – כוח מולד? 

מסתבר כי לא כל המתקשרים נולדו עם כישורי חיזוי וניבוי על טבעיים, אלא מרביתם הגדול פיתחו את התכונות הללו באופן מודע וסיסטמאתי. כן, כמו בכל תחום אחר בחיים, גם בתקשור ניתן ללמוד את התחום ולפתח יכולות ראיה אחרות ממה שאנו מכירים.

היום כל המעוניינים להיות מתקשרים, עם האחריות הכרוכה בכך, יכולים להירשם לאחד הקורסים המצוינים שיש בתחום ובעזרת מורה מקצועי לעבור מסע להעצמה אישית ולפיתוח יכולות תקשור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה