יום ראשון, 6 במרץ 2011

מתנות מיוחדות



בתקופה בה החנויות ורשת האינטרנט גדושות במגוון כמעט אינסופי של מתנות שונות ומשונות, גם ליום ההולדת של בן הזוג וגם לפרידה המשמחת מהבוס, לקנות מתנה זה לא כל כך פשוט. כן, דווקא בגלל המבחר העשיר הצרכנים מרגישים מבולבלים, אם לא לקרוא לזה תשושים מהעושר הקיים לרשותם. הרי מתנה לאישה זה כבר לא רק בושם או זר פרחים עם מארז בונבוניירות ומתנות לילד זה כבר לא רק כמה בלונים וחפיסת שוקולד.

היום אנחנו מדברים על זרי שוקולד מתוקים המוגשים בכלי דקורטיבי מרשים, בדייטים זוגיים עם שף פרטי צמוד ואמנים על חושיים המבצעים קסמים טלפתיים מרהיבים. מה גם, יותר ויותר אנשים מחפשים היום מתנות מיוחדות, כאלה שעוד לא ראינו ועוד לא טעמנו, מה שכמובן מקשה עוד יותר על המשימה.

מתנות מיוחדות


מתנות מיוחדות לנשים
כשמדברים על מתנות מיוחדות לנשים, מתכוונים למתנות מהודרות המדברות לליבן ומסמלות את המחשבה העמוקה שהושקעה ברכישתן. כן, כן, הדגש הוא על המחשבה ולא על הכסף, למרות שטבעת יהלום תמיד תתקבל בברכה.

אפשר להפתיע במגוון דרכים, החל מיום פינוק בספא יוקרתי ועד לארוחת ערב רומנטית על שפת הים, עם זוג נגני צ'לו או טריו של פסלים אנושיים. גם מנוי לסדנת יוגה, לסדנת פירוש חלומות או כרטיס נסיעה לסוף שבוע, כולל כמה פעילויות אקסטרים, תהיה בהחלט מתנה מיוחדת ומוערכת.

מתנות מיוחדות לגברים
אם גם אתם מצאתם את עצמכם לפחות פעם בחיים טרודים בשאלה: "אז מה לכל הרוחות קונים לגברים", הנה כמה המלצות למתנות מיוחדות ומגניבות לגברים. קודם כל יש את המתנות מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, שתמיד מתקבלות בברכה כמו קונסולת סוני פלייסטיישן או אייפד חדש.

יש גם מתנות הקשורות בספורט: סדנת נהיגת שטח, מנוי להשכרת טרקטורון או לחלופין, מנוי לחדר כושר. אפשר למצוא גם מתנות בתחום העסקים: קואוצ'ר לפיתוח מנהיגות, כרטיס טיסה לתערוכה מקצועית בתחום או סדנת אומן אישית.

מתנות מיוחדות לילדים
ילדים הם הצרכנים הגדולים ביותר בתחום המתנות, שלמעשה אוהבים כל מה שעושה כיף ושמח, ואם אפשר גם רועש. אם הינכם מחפשים מתנות מיוחדות לילדים אפשר לגלוש באתרי אינטרנט הרבים המציעים שלל רעיונות מקוריים למתנות. כך למשל, אפשר להזמין לילד או לילדה טיול טרקטורונים, סדנת קולנוע, סדנת אופנה, סדנת תחרות נוסח מאסטר-שף או אפילו סיור במסוק מעל בית האח הגדול, שבעקבות הפופולאריות של התוכנית, הפך גם לאחת המתנות המבוקשות היום בקרב ילדים.


3 תגובות:

  1. שלום רב. מסכימה איתך במאה אחוז כותב היקר לגבי העניין שילדים הם צרכנים הכי גדולים בתחום המתנות, אין ספק בכך, וגם פי דעתי מתנות בתור אטרקציות או פעילויות שונות לילדים הם מתנות מעולות! כיוון שליהנות יחד עם ילד זה מאוד מקרב את המשפחה וגם מפתח את הילד עצמו. ישנם פעילויות או הצגות לילדים של היום עם מסרים חינוכיים וזה מועיל מאוד!

    השבמחק
  2. מאמר מעניין וענייני.
    מתנות הן בהחלט חלק חשוב בחיינו.
    ומבלי משב גם מעבירות מסר כזה או אחר בין אדם לחברו.

    מאמר מעניין מלא אינפורמציה ורעיונות.

    תודה,
    רותם.

    מתנות מיוחדות

    השבמחק
  3. תודה רבה על המידע.
    כאשר מדובר בקניית מתנה למישהו שהוא באמת חשוב, אז מתנה מיוחדת צריכה להיות אישית ועם הרבה מחשבה.
    לדוגמא, חבר מאוד טוב שלי אוהב מאוד מטוסים, מסוקים, מצנחי רחיפה וכדומה. הוא מאוד אוהב את חוויות האקסטרים. בגלל זה החלטתי שאני לוקח אותו והמתנה שלי ליום הולדת 21 (הוא השתחרר מהצבא באותה תקופה) תהיה טיסה ליום אחד במסוק . בדקתי שהדבר כולל מדריך טיסה אשר ילמד אותו על מערכות המסוק ויתן לו אפשרות לשלוט במסוק באוויר.
    הוא היה מאוד מאושר אחרי הטיסה, זו הייתה חוויה שאף פעם לא הייתה לו עדיין ולכן המחשבה זה מה שעשה את המתנה יותר מיוחדת.

    השבמחק