יום שלישי, 29 במרץ 2011

הרשמה להישרדות 6


כל מה שרציתם לדעת על הרשמה להישרדות 6:

התוכנית הישרדות 6 תעלה בספו של דבר לאוויר, יש הרבה דיבורים מה יהיה בעונה הבאה וזאת עוד טרם סיימנו עם העונה הנוכחית. אנשים כבר לא תוהים האם תהיה לעונה הצלחה שכן עונות רבות כל כך הצליחו ליצור הצלחה חסרת תקדים וכמעט כל עונה הולידה לנו כאן כוכבים חדשים בשמי הברנז'ה הישראלית.

אנשים רבים תוהים מה עליהם לעשות כדי לשכות ולהשתתף בתוכנית הישרדות 6, מצד אחד אנחנו יכולים לראות מודל יופי מובהק בתוכנית אך מצד שני אנחנו יכולים לראות בתוכנית אנשים כמוני וכמוך, יש גם מבוגרים, יש ממש צעירים יש יפיפיות ויש פחות, יש תמיד איזה שמן אחד ויש את החתיך ולמעשה, עד כמה שזה נראה מוזר, לכל אחד יש סיכוי להשתתף בתוכנית כמו הישרדות.


מה עליכם לעשות לפני הרשמה להישרדות 6?

לפני הרשמה להישרדות 6 צריך קודם כל לזכור שמדובר בתוכנית ריאליטי, ובריאליטי כמו בריאליטי יש כוונה ברורה להביא אנשים שיהיו מעניינים לקהל בבית, בין אם זה משום העיסוק שלהם בחיי היום יום, בין אם זה משום המראה החיצוני שלהם ובין אם זה משום היכולת שלהם ליצור סביבם שיחה כל שהיא.

אנחנו יכולים לראות כי אנשים רבים בוחרים להגיע לאודישנים ולהרשים את המלהקים ולמעשה אין סיבה לעשות זאת, את מרבית האנשים לתוכנית מסוג זה בוחרים משום האישיות הרגילה שלהם או משום המראה החיצוני, כך שבכל מקרה מדובר על דבר מה שנעשה באופן טבעי כאשר אתם מופיעים מול המלהקים.

הרשמה להישרדות 6 –  מה חשוב לדעת לפני?

לפני הרשמה להישרדות 6 חשוב לדעת שמדובר על תוכנית ריאליטי וכל מי שנבחר אליה יהיה חלק מתוכנית מבוקשת וידועה וכי סביר שהוא יהיה מפורסם למדי כאשר הוא יצא מהתוכנית חזרה אל העולם האמיתי, לכן חשוב שיחשוב טוב על התדמית אותה הוא מציג. ראינו לא מעט פעמים אנשי מציגים תדמית מסוימת כדי להתקבל לתוכניות וכדי למשוך את תשומת לב הקהל ואז משלמים על כך ביוקר כאשר מתייגים אותם לאותו טיפוס.

במקרים מסוימים אנשים עלולים להיתפס על ידי הקהל בבית כאנשים מופקרים, בעייתיים, לא מתחשבים ועוד שלל רחב של תדמיות בהן אף אחד בעולם האמיתי אינו מעוניין.
חשוב להגיע אל האודישנים כפי שאתם באמת, רצוי להקרין ביטחון עצמי, להסתכל לאנשים בעיניים, לענות תשובות כנות וקצרות, לחייך כמה שניתן ולעשות שימוש בהומור אך לא בהגזמה.

תגובה 1: