יום ראשון, 6 במרץ 2011

טרקטורונים יד שניה



בשנים האחרונות קשה להתעלם מהתופעה ההולכת ותופסת תאוצה במחוזותינו והכוונה היא לאותם כלי שטח זעירים הקרואים טרקטורונים, האחראיים לרעש מאד גדול ולחוויית אדרנלין לא נורמאלית. למעשה, הטרקטורונים שהיו נפוצים בעיקר בקרב עובדי אדמה במושב או בקיבוץ, הפכו לאחד הכלים הפופולאריים בקרב אוהבי הספורט המוטורי ולאחד היעדים המבוקשים בכל טיול טבע, בין אם מדובר בטיול משפחתי ובין אם זה טיול מעבודה.

השוק מציע היום מבחר עצום של טרקטורונים למכירה: טרקטורונים יד שניה, טרקטורונים חדשים או טרקטורונים להשכרה ואת רכישתם ניתן לבצע בחנויות של טרקטורונים או דרך אחד אתרי האינטרנט. 

טרקטורונים יד שניה


טרקטורונים יד שניה – תחביב ועבודה
טרקטורונים ככלל, ובפרט טרקטורונים יד שניה מעניקים את אחת ההנאות היותר גדולות שניתן לקבל מחוויית הנסיעה בשטח. בזכות החידושים והטכנולוגיות שהתפתחו לאחרונה, הטרקטורונים מתאימים הן למקצוענים והן לחובבניים, אם כי דורשים רישיון נהיגה.

עם זאת, הטרקטורונים הם גם כלי העבודה האידיאלי המתאים לעובדי אדמה במושבים ובקיבוצים, תוך שהם מספקים להם את מירב הנוחות ויכולת התנועה בכל תנאי השטח. ישנם טרקטורונים המיועדים לנוסע אחד וישנם כאלה שמיועדים לשניים, מה שכמובן משפיע על המחיר הסופי.

טרקטורונים יד שניה – היכן לחפש
לכל החפצים לרכוש טרקטורון ולא מעוניינים לבזבז אלפי שקלים תמיד מומלץ ללכת על האפשרות לרכוש טרקטורונים יד שניה. הדרך הטובה ביותר לרכוש טרקטורונים יד שניה היא דרך מכרים וחברים, כך אפשר לדעת בוודאות מה עבר על הטרקטורון.

אם לא קיימת אפשרות לרכישה דרך חברים, אל דאגה, גם באתרי אינטרנט של יד שנייה אפשר למצוא לא מעט טרקטורונים טובים במחירי מציאה, כאלה שנסעו בשטח רק פעם אחת בלבד, במהלכה הבעלים שלו הבין כי מוטב לו לחשוב על תחביב חלופי. ישנן גם חברות ואתרים המתמחים במכירת טרקטורונים יד שניה, המציעים לרוכשים כלים שעברו בדיקה יסודית ונמצאים במצב מכני מעולה. 



טרקטורונים יד שניה – לפני הרכישה  
על אף היתרון הבולט ברכישת טרקטורון חדש, גם הרכישה של טרקטורון יד שנייה יכולה להיות
כדאית לא פחות. בשביל זה חשוב לקחת את כלי הרכב לבדיקה במוסך ולא למוסך שימליץ לכם עליו בעל הרכב. בנוסף, חשוב לבצע מסדר זיהוי לטרקטורון, במהלכו יש להתאים את הפרטים הרשומים בניירת בין הפרטים הרשומים על הטרקטורון עצמו. הכלל השליש והחשוב מכולם הוא נסיעת מבחן בשטח במהלכה ניתן להתרשם ממצבו המכאני של הכלי ולהבין האם הוא מתאים לכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה