יום שבת, 26 במרץ 2011

הרשמה לאח הגדול


הרשמה לאח הגדול

הרשמה לאח הגדול היא צעד מרגש מאד עבור שחקנים צעירים ובכלל עבור אנשים שרוצים להגיע אל הטלוויזיה ולהתפרסם. נכתבו המון שורות בעבר על הרשמה לאח הגדול ועל הסודות של אודישן מוצלח. בכתבה קצרה זו נמנה עבורכם חלק מהטיפים הללו, אבל המסר שלנו יהיה די פשוט – בסופו של דבר ההפקה של האח הגדול פשוט מחפשת אנשיםעם מז'יק. לא סתם ג'קי מנחם הוא אחת הדמויות הכי אהובות בתוכנית הזו לדורותיה – יש לו מז'יק.


טיפים לפני הרשמה לאח הגדול

סיפור חייםלפני הרשמה לאח הגדול, כדאי להכין לעצמכם את נקודות הציון החשובות ביותר של החיים שלכם. אם יבקשו ממכם לספר על עצמכם, אתם צריכים לדעת לשלוף את 3 הדברים הכי משמעותיים שקרו לכם בחיים שעיצבו אתכם. רצוי דברים כמו קושי עם ההורים, טראומות ילדות, פרידות, עוני וכו'... סיפור חיים קשה בסגנון סינדרלה גורם להמון אהדה בציבור וזה חשוב.

תקשורת – אם אתם לא אנשים תקשורתיים, הרשמה לאח הגדול קצת מיותרת עבורכם. בבית עם כל כך הרבה לחצים, חייבים לדעת לתקשר ולדבר כמו שצריך, אחרת יאכלו אתכם בלי מלח. דמויות בולטות בעבר כמו ג'קי ואלירז הצליחו בין השאר בזכות היכולת שלהם לבטא את עצמם בצורה מדויקת ומצחיקה ובזכות היכולת שלהם לפנות אל הקהל בנקודות קריטיות ולהסביר לנו מה עובר עליהם. לאחר הרשמה לאח הגדול יזמנו אתכם לאודישנים בהם יבחנו בין השאר את התקשורת שלכם.


רגשות חזקים – אתם אוהבים את ההורים? אוהבים את החברה? אוהבים את הכלב? תראו את זה במהלך הרשמה לאח הגדול. אחד הדברים שבוחנים של התוכנית הכי מחפשים זה רגש. רק מי שיש לו רגשות חזקים יכול להרגיש באמת את החוויות בתוך הבית ולהעביר לנו אותן עד הבית. אל תפחדו להיות מוחצנים במהלך הרשמה לאח הגדול. בסופו של דבר צריך לדעת לדבר בקול, למשוך את תשומת הלב, להזיל דמעה ולהיות כובשים.

מז'יק זה הכל

אם נסכם את כל מה שאמרנו, לפני הרשמה לאח הגדול, כדאי שתשאלו אנשים ברחוב אם יש לכם מז'יק. אותם אנשים ברחוב הם אלו שיצטרכו להצביע לכם בגמר. זה לא מספיק שיש לך המון חברים או שראש העיר מתגייס עבורך, צריך מז'יק כדי לכבוש את ההמונים... המון בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה