יום שני, 11 באפריל 2011

טיול מאורגן לסין


טיול מאורגן לסין הינו חוויה בלתי רגילה. סין נחשבת לאחת המעצמות הגדולות והמסקרנות ביותר בעולם. המדינה הקומוניסטית שנפתחה לעולם באולימפיאדה מרהיבה מציעה לתייר חווית טיול שונה לגמרי. טיול מאורגן לסין אינו זול ולכן לפני שתרשמו לאחת מקבוצות הטיול המאורגן בסוכנויות הנסיעות השונות מומלץ להיעזר בטיפים הבאים על מנת לקבל את הטיול המאורגן המשולם.

טיול מאורגן לסין- לבחור מדריך
איך בוחרים מדריך שילווה אתכם בטיול מאורגן לסין? ישנן מספר אפשרויות: אתם יכולים להיכנס לפורטלים השונים המציעים טיול מאורגן לסין לקרוא קצת על המדריך והמדריך שיעשה לכם את הרושם הטוב ביותר איתו לנסוע. 



אפשרות שנייה היא ללכת להרצאות של המדריכים ולפי אופן הגשת ההרצאה והידע של המדריך לבחור. האופציה השלישית היא מפה לאוזן.  אם יש לכם חברים, מכרים או בני משפחה שכבר יצאו לטיול מאורגן לסין תשאלו אותם מי היה המדריך ואיך הייתה ההדרכה שלו.

טיול מאורגן לסין – חוסך הרבה זמן וכסף
סין להבדיל ממדינה כמו אנגליה למשל אינו מקום שקל לטייל בו לבד. קשיי השפה, המרחקים העצומים והתרבות השונה הינם מקצת הפרמטרים המקשים על התייר לטייל לבד. טיול מאורגן לסין חוסך לכם את כל הקשיים של חבלי הקליטה, המדריך שמכיר את סין כאת כף ידו יוביל אתכם בבטחה בין המקומות המתוירים והמתוירים פחות של סין. 

לא תצטרכו לבזבז זמן על הליכה לאיבוד או אי הבנה. מומלץ כמובן לעשות שיעורי בית ולקרוא קצת על המקומות אליהם אתם מתכננים להגיע. זה נחמד להגיע למקום ולדעת קצת על התרבות, המנהגים והמסורת של האנשים שחיים שם. 

טיול מאורגן לסין

מעבר לכך המדריך יודע בדיוק איפה אפשר לאכול אוכל טעים במחיר זול, איפה ניתן לראות הופעות פולקלור ולמעשה, מדריך טוב, יכול בפרק זמן של טיול לתת לכם טעימה הגונה מסין.

טיול מאורגן לסין – לבחור קבוצה בצורה נכונה
כאשר אתם נרשמים לטיול מאורגן לסין עליכם לזכור שיחד אתכם יהיו עוד אנשים. לא מדובר על טיול של מספר ימים ולכן חשוב מאוד שתסתדרו עם שאר הקבוצה. 

ניתן ליזום מפגש חברתי מקדים לנסיעה על מנת לראות ולעמוד על טיבם של המשתתפים. דרך נוספת היא לבנות את הקבוצה בעצמכם, אם יש לכם מספיק חברים המעוניינים בטיול מאורגן לסין עליכם להתארגן  כקבוצה אורגנית אחת וכך תוכלו להרוויח גם טיול וגם חוויה חברתית. הבחירה בידיים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה