יום שני, 11 באפריל 2011

הדור הבא


הדור הבא

הדור הבא הולכת להיות "האח הגדול הבא". לא סתם חיקוי זול אלא גרסה מחודשת, מודרנית יותר, מגניבה יותר, חדשה יותר וגדולה יותר של האח הגדול. עבור קהל הצופים הישראלי קשה לדמיין משהו יותר גדול מאשר האח הגדול, אבל זה מה שהולך לקרות. התוכנית 'הדור הבא' הולכת להיות ספינת הדגל של ערוץ 10 ושל אתר וואלה באינטרנט. מדובר בשני גופים עצומים עם רעב אמיתי לתוכן מקורי ולרייטינג חזק. הם יעשו כל מה שצריך כדי שהפורמט החדש יצליח.


הדור הבא – הפורמט

אז מהו בעצם הפורמט של התוכנית החדשה 'הדור הבא'? מקורות בערוץ 10 מגלים כי כמו ב'אח הגדול', גם בתוכנית הזו ייסגרו דיירי הבית למשך תקופה ארוכה, בלי יכולת לצאת או לשמוע שום דבר מבחוץ. בנוסף לכך, בדומה לאח הגדול, מצלמות יצלמו את הדיירים 24 שעות ביממה. אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, כבר הספיק לספר כי האתר ישדר את ההתרחשויות מהבית 24 שעות ביממה... זכרו שמדובר באתר הכי גדול בישראל.


חידושים בפורמט – מסקרן

אבל זה לא הולך להיות ממש כמו האח הגדול! יש כמה שינויים קריטיים. קודם כל יש הגבלת גילאים. אל תוך בית האח הגדול כל אחד יכול להיכנס, ואולי זה גם סוד הקסם של התוכנית. בתוכנית 'הדבר הבא' בחרו להתמקד בשכבת הגיל של הצעירים, כלומר גילאי 25-35. כנראה הבינו שהחבר'ה הצעירים לא סופרים אף אחד ממטר ורוצים להצליח בכל מחיר. צריך לזכור גם שרומנים רומנטיים הם אלו שגורמים לצופים בבית להתמכר לתוכנית ומקפיצים את הרייטינג.

הדור הבא של הריאליטי

הפעם אבוט רייף המאירי לא לוקחים הימורים או סיכונים. הפקת הדור הבא הולכת להשקיע כל מה שצריך מבחינת קומפלקס המגורים. הקומפלקס הגדול שנבנה עבור התוכנית כמעט גמור ואמור להיות מושקע ביותר, כנראה אפילו יותר מהאח הגדול. מה שמעניין הוא אילו פעילויות ומשימות יטילו על הדיירים החדשים. מאחר ומדובר בדיירים צעירים יחסית, ניתן למצוא משימות הרבה יותר מעניינות. מתי בפעם האחרונה ראיתם "אמת או חובה" בשידור חי?! התחושה הכללית היא של משהו גדול וחדש. כל הכבוד על היוזמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה