יום שבת, 2 באפריל 2016

גילוי מרצון



3 דברים שכדאי לדעת על גילוי מרצון 

הליך גילוי מרצון הוא הליך שיכול למנוע מכם אישום פלילי. אם היו לכם בעבר הכנסות חייבות במס שלא הצהרתן עליהן אתם צריכים להבין את ההשלכות של המעשים שלכם. כדי להימנע מאישום פלילי אתם זכאים לבצע את הנוהל של רשות המיסים. אם יש לכם דילמה אם לגשת לדרך או לא כדאי שתקראו את השורות הבאות שיאירו מעט על הנוהל והמשמעות שלו עבורכם.




1.      הימנעות מהליך פלילי

כדאי לכם לדעת כי אם אתם לא מצהירים על הכנסה החייבת במס אתם מבצעים עבירה פלילית ואתם חושפים את עצמכם לאישום. יכול להיות שלא הצהרתם על ההכנסות השונות בכוונה ויכול להיות שעשיתם את זה בטעות, בכל מקרה כדאי שתדעו שאתם מבצעים עבירה אם אתם לא מדווחים על ההכנסות השונות וכדי להימנע מביצוע עבירה אתם יכולים לבצע נוהל גילוי מרצון.

2.      שינויים שנכנסו בנוהל

נוהל גילוי מרצון אמור לאפשר למעוניינים להימנע מחקירות של רשות המיסים להצהיר על ההכנסות שלהם ובתמורה להימנע מאישום פלילי. כדי להקל על האזרחים הכניסה הרשות שינויים והיא מאפשרת לאזרחים לבצע גילוי מרצון באנונימיות לאורך זמן רב או לבצע אותו בהליך מהיר (כאשר אי אפשר לבצע את שניהם יחד). 

3.      אנשי מקצוע שיכולים לעמוד לרשותכם

אתם לא צריכים לבצע את ההליך של גילוי מרצון כשאתם לבד. ישנם אנשי מקצוע המתמחים בנוהל והם יכולים לעמוד לרשותכם אם רק תרצו בכך. כמובן, כדי להשתמש באנשי המקצוע ולהיעזר בהם יהיה עליכם לברר קודם כול אם באמת העלמתם מס או אם פעלתם לפי החוק (לעתים אנשים לא יודעים אם הם צריכים להצהיר על ההכנסה שלהם או לא וחשוב לבחון זאת לפני שיוצאים לדרך).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה