יום שבת, 2 באפריל 2016

מעצב גרפי - מתי יוכל לעזור לכם

מעצב גרפי הוא בעל מקצוע אשר המומחיות שלו היא יצירת ויזואליות של רעיונות ומסרים. העבודה של המעצב היא לבטא כל רעיון מכל סוג שהוא בצורה גרפית. כדי לעשות זאת על המעצב להבין מה המשימה העומדת מולו, להבין מי מזמין את העבודה (מעבר למי שמשלם עליו להבין מה האופי של מי שמזמין את העבודה) וכן לדעת אלו מגבלות יש לו במסגרת העבודה אם בכלל. אתם מבחינתכם יכולים להזמין עבודות מגוונות מאד מהמעצב.

עיצוב לוגו וחומר בסיסי לעסק

אם פתחתם עסק לא מזמן או אם יש לכם עסק ואתם עוד לא מחזיקים בחומרים בסיסיים של גרפיקה, הגיוני שתפנו אל מעצב גרפי כדי לבצע עבודת לוגו וחומרים בסיסיים. המעצב יוכל לבחון כיצד אתם רוצים להציג את העסק שלכם, מה המטרות שלכם, הוא יברר מי קהל היעד שלכם ואפילו אם יש צבעים מועדפים שאתם רוצים להשתמש בהם בלוגו. לאחר מכן המעצב יערוך כמה סקיצות, יקבל את התגובה שלכם והערות שונות ויבוצעו תיקונים כדי שאתם תוכלו להיות מרוצים מהנראות הגרפית שלכם.

עיצוב אתרים

אם יש לכם כבר עיצוב בסיסי או אפילו עיצוב מלא אך עוד אין לכם אתר אינטרנט משלכם, ייתכן מאד שתרצו למצוא מעצב גרפי המומחה בעיצוב אתרים. במקרה זה המעצב ייקח את החומר הקיים שלכם וייצור עיצוב משלים שיתאים למה שאתם רוצים להביע.

יצירת עיצובים לקראת אירועים


ישנם אירועים שונים שיכולים לגרום לכם להזמין עבודת עיצוב. מעצב גרפי יכול לעצב עבורכם הזמנות לאירוע, רול אפ לאירוע עסקי, דף ברשת החברתית (או בתוך אתר האינטרנט שלכם) ואפילו לעצב עבורכם מכתבי תודה לאורחים שמגיעים לאירוע שלכם כאשר כל בקשה יכולה להיות מושלמת כשהיא מעוצבת כראוי.

מעצב גרפי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה