יום שבת, 16 באפריל 2016

ספות נפתחות



ספות נפתחות יכולות להיות פתרון אידיאלי עבור אורחים שנוחתים עליכם מדי פעם בפעם – הדבר מאשר לכם את האלטרנטיבה הדבר מאפשר לכם שיהיה לכם מקום הן בישיבה ומקום הן לשינה אם יש צורך בכך. יש כאלה אשר חושבים שכמה שהן רב שימושיות ומתוחכמות, עדיין ספות נפתחות לא נוחות לישיבה כמו הנוחות של ספות סלון קונבנציונליות וכן אינן נוחות לשינה כמו מיטות רגילות. האמת היא שבשוק ניתן למצוא ספות נפתחות אשר הן אינן נוחות לשימוש ולא רק בגלל נוחות הספה, אלא בגלל כל מה שכרוך בעת הספה הנפתחת. כאשר פותחים ספות נפתחות למיטה צריך להוריד את כל הכריות ולהניח אותן בצד – דבר זה לפעמים מעיד על מראה מבולגן של הסלון. אם המקום הוא קטן – וזו הסיבה שלמעשה קונים מלכתחילה ספות נפתחות למיטה, כדי לחסוך בעצם במקום, יש להזיז רהיטים אחרים על מנת שיהיה מקום לפתוח את הספה למיטה עובדה זו לא מוסיפה למראה המסודר של החדר.


 

ספות נפתחות בעידן המודרני –

אך כל מה שתיארנו כעת אינו קיים בעידן המודרני יותר כלל וכלל. ספות נפתחות מודרניות הן הרבה יותר נוחות הן הרבה יותר נוחות משהיו בעידן הקודם. הן הרבה פעמים אפילו יותר נוחות מספות רגילות וקונבנציונליות. גם העיצובים המתקדמים מאפשרים למנוע את הבלגאן בסלון, מכיוון שאין כריות מיותרות, אלא הן בנויות כחלק מהמזרון עצמו. העיצובים החדשים מאפשרים גם שילוב של הספות הנפתחות בכל מיני אלמנטים בחדר, כמו: ספרייה, ארון וכדומה.
אם יש לך בית קטן ואינכם יודעים כיצד לעצב אותו , דבר ראשון אתם צריכים להביט אל חלל הבית ולחשוב איזה סוג של ריהוט יכול להתאים לעיצוב העכשווי. בבחירת העיצוב לסלון שלכם כדאי לשקול ספות נפתחות למיקסום פוטנציאל השטח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה