יום שלישי, 26 באפריל 2016

טיול משפחות בפיליפינים



הכל על טיול משפחות בפיליפינים

רפובליקת הפיליפינים נמצאת במערב האוקיינוס השקט ובמרחק של 1,000 ק"מ דרום-מזרחית ליבשת אסיה. המדינה מחולקת נכון להיום לשלושה איזורים שכל אחד מהם מתאפיין בצורה מעט שונה.
משפחות שרוצות לתכנן טיול לפיליפינים צריכות להכיר את ההבדלים בין האיזורים ולדאוג ללוח זמנים מסודר. כך ניתן לנצל היטב את החופשה ולחזור לארץ עם חוויות משותפות. בנוסף, התקופה המומלצת עבור טיול משפחות בפיליפינים מתחילה בחודש דצמבר ומסתיימת במאי. אפשר להגיע גם בתקופות אחרות אך יש להביא בחשבון מזג אוויר הפכפך.
קבוצת האיים הצפונית נקראת לוזון ובה ממוקמת הבירה מנילה. לעומת זאת, קבוצת האיים ויסאייס כוללת יעדים אטרקטיביים לטיול משפחות בפיליפינים עם ילדים. מינדנאו היא קבוצת האיים הדרומית ובה ניתן למצוא את ההר הגבוה ביותר בפיליפינים. חוץ מהאיים המרכזיים יש עוד אלפי איים קטנים, שבהם ניתן למצוא פחות בתי מלון אך היתרון הוא שקט יחסי ואווירה אותנטית.




תחבורה בטיול משפחות בפיליפינים

מבחינת תחבורה, בפיליפינים ניתן להתנייד באמצעות אוטובוס, מוניות, ג'יפני, רכבת, סירות ומעבורות או כמובן טיסות. הנחיתה מישראל היא בשדה התעופה של מנילה ולאחר מכן ניתן לבחור בין אפשרויות תחבורה ציבורית כדי להגיע למלון. האוטובוס הוא אמצעי התחבורה הפופולארי ביותר, בעוד מוניות יתאימו לנסיעות קצרות בתוך העיר. רכבות הן הפתרון המומלץ לנסיעות מחוץ לעיר וסירות ומעבורות יכולות לקחת אתכם לשייט בין האיים.
כדאי לחפש כרטיסי טיסה זולים לפחות כמה שבועות לפני התאריך המיועד של טיול משפחות בפיליפינים. אפשר לברר על מבצעים מיוחדים לקראת החופש ולקבל המלצות מאנשים שכבר ביקרו בפיליפינים. המטבע המקומי הוא פזו והפרש השעות הוא 6 שעות קדימה מישראל. מתח החשמל הוא 220 וולט והשגרירות הישראלית נמצאת במנילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה