יום שבת, 2 באפריל 2016

דלתות עץ



דלתות עץ כדלתות פנים או דלתות חוץ

הרגע שאתם מתחילים לברר על דלתות עץ הוא רגע בו אתם משפצים או בונים את ביתכם. ההחלטה אלו דלתות יהיו בבית שלכם היא החלטה של נוחות ושל עיצוב ואתם יכולים למצוא שלל דגמים של דלתות עשויות עץ שיתאימו לפנים הבית או לחוץ.




דלתות פנים שיתאימו לבית שלכם

דלתות עץ הן דלתות מושלמות לפנים הבית והן חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. בחירה בדלת המתאימה לכם תשפיע על התחושה במרחב כאשר יש לשים לב לכך שלא כל דלת שעשויה עץ מביאה איכות זהה. מומלץ מאד לברר עם החנות מה איכות הדלת, מה העובי שלה ואם יש בתוכה מילוי או אם היא מעץ מלא.

דלתות חוץ שירשימו אתכם ואת האורחים שלכם

היום אפשר למצוא שלל דלתות חוץ שהן דלתות עץ. כלומר, הן עשויות עץ איכותי מאד, אשר יכול להתמודד היטב עם שינויי מזג האוויר, הלחות של ישראל והחום. הדלתות עשויות עץ משובח ועוברות הליך גימור שמתייחס לא רק אל העיצוב של הדלת אלא גם לשמירה עליה לאורך שנים רבות. כל דלת המתאימה לשימוש חוץ (כלומר הפרדה בין הבית לבין החוץ ואין זה משנה אם מדובר בבניין דירות או בית קרקע) עוברת צביעה מתאימה לכך וטיפול כך שלאורך השנים היא לא תיפגע משימוש יום יומי רגיל.

מנגנוני הדלתות

רבים חושבים כי העובדה שהם בוחרים לשים בביתם דלתות עץ עלולה להגביל אותם מבחינת מנגנון הנעילה וחשוב לדעת כי אין זה כך. בין אם מדובר על דלת פנים שיש צורך לשלב בה מנעול או חלון (כמו למשל לחדרי הרחצה) ובין אם מדובר בדלתות חוץ שיש צורך במנגנון נעילה בטיחותי, המנגנון משתלב בדלתות בצורה מושלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה