יום שישי, 29 באפריל 2016

מיחזור משכנתא בשבילכם



המשכנתא עשויה להיות התחייבות כלכלית המקשה את חיי משפחות רבות בארץ
עלייתם המהירה של מחירי הדיור, יצרה מצב בו לרבים מאיתנו לעולם לא יהיה את סכום הכסף הדרוש לרכישת דירה באופן מיידי, תוך מסירת כל הכסף בפעם אחת. מצב זה יצר שוק שלם של הלוואות לצרכי רכישת דירה, הלוואות אלו נקראות בשפה המקצועית משכנתאות. משכנתאות הינן הלוואות דרך בנקים או מוסדות פיננסים, בהם אנו משלמים חלק קטן מהסכום בהתחלה, והבנק משלים את היתר. בתמורה לכך, אנו מתחייבים לשלם לבנק מדי חודש בחודשו סכומי כסף התלויים בגודל ההלוואה, וזמן התשלומים. ההתחייבות הכלכלית אשר יוצרות המשכנתאות, יוצרות נטל אימתני על זוגות צעירים רבים, אשר טרם יודעים מהם הדברים אשר יזמן להם גורלם והאם ישפיעו על יכולתם לעמוד בתשלומים. 




מהם המצבים הנפוצים אשר עשויים להצריך תהליך של מיחזור משכנתא
בדיוק מסיבה זו, החלו גורמים פיננסים שונים להציע שירות הנקרא מיחזור משכנתא. מיחזור משכנתא הינו שירות אשר בא לענות על הצורך של התאמת תשלומי המשכנתא לשינויים במצב האישי והפיננסי, על מנת שהעמידה בתשלומים תהיה אפשרית גם בטווח הרחוק. המצבים הנפוצים אשר עשויים להצריך מיחזור משכנתא כוללים:
·         התרחבות המשפחה: התרחבות משמחת של המשפחה, חתונה או לידה של ילד, מחייבת לעיתים קרובות הוצאה כספית אשר עשויה להפריע לתשלומי המשכנתא ולאלץ לפנות להליך של מיחזור משכנתא.
·         בעיות אישיות: בעיות אישיות ומשפחתיות כגון מחלה או אשפוז של בן משפחה קשיש בבית אבות, עשויים ליצור משבר בתשלומי המשכנתא, ולאלץ לפנות להליך של מיחזור משכנתא.
חשוב מאוד לעבוד רק עם גורם פיננסי אמין
חשוב מאוד בעת בחירת חברת מיחזור משכנתא, לפנות רק לחברה אמינה ומוכרת. אל תתפשרו על חברות לא מוכרות אשר עובדיהם עשויים לרמותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה