יום שבת, 2 באפריל 2016

פוליקרבונט

פוליקרבונט הוא שם כללי לקבוצה של חומרים ממשפחת הפולימריים (חומרים פלסטיים). הפוליקרבונט משמש אותנו היום בתעשייה ובמבנים שונים כמו למשל מתקני שעשועים ועוד. התכונות של החומר הן שקיפות (כלומר הוא חומר שקוף באופן יחסי ולעתים נותן נראות מרשימה יותר אפילו מזכוכית), חוזק, עמידות בחום ובקור (כלומר הוא אינו מתעוות במזג אוויר קיצוני) ועוד.

שימוש לצרכי תעשייה

פוליקרבונט הוא חומר שמשמש לצרכים שונים ואחד מהם הוא שימוש תעשייתי. אפשר לראות כי לאורך השנים מבצעים המפעלים חיפוש אחר החומרים המתאמים עבורם ביותר ולחומר זה ישנם כמה יתרונות שמשמשים היטב את התעשייה. מבחינת השימוש התעשייתי אפשר לראות שמשתמשים בפוליקרבונט הן לצורך ייצור והן לצורך המפעלים עצמם בצורות שונות ומגוונות.

שימושים ביום יום

אף אדם פרטי לא מוצא עצמו מזמין יום אחד חומר כמו הפוליקרבונט לשימושו האישי. עם זאת, אפשר לראות כי מסביבנו ישנם לא מעט דברים אשר עשויים מחומר זה. הטבעיות בה אנו משתמשים בו ולא יודעים על כך יכולה להפתיע לא פעם ועם זאת ישנם מקומות בהם החומר בולט מאד כמו למשל בגני שעשועים (לרוב מדובר במגלשות שצריכות עמידות) ועוד. מי שמעוניין לדעת אם יש אצלו בבית את החומר יכול לבחון זאת בקלות.

איפה אפשר לרכוש פוליקרבונט

רכישה של פוליקרבונט תתבצע דרך ספקים אשר מתמחים בתחום זה ומומחים בתחום התעשייה. עם זאת אפשר לראות כי לא כל ספק מתאים לכל עסק. מי שרוצה או צריך לרכוש את החומר צריך למצוא את הספק שמתאים לו ביותר וכדאי שזה יוכל לעמוד בלוחות זמנים, שהוא יוכל להביא חומר איכותי (אם יש צורך בתעודת מפרט חשוב שהספק יספק אותה בנוסף לחומר) וכמו כן חשוב מאד שהספק יוכל לתת עצה או מידע במידת הצורך.

פוליקרבונט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה