יום שבת, 26 בספטמבר 2015

ארון הזזה מעוצב



כל אחד אוהב לאחסן ולאסוף בגדים, פעולה אין סופית לאורך כל ימי חיינו. בשביל שהבגדים לא יהיו זרוקים על הרצפה צריך ארון טוב וחזק שיעמוד במשימה. בדיוק למטרה זו נועד ארון הזזה. מעבר לשלל העיצובים שלו כיום, בגלל היותו חסר דלתות, יכולת האחסון שלו גדולה יותר משאר הארונות בעלי הדלתות הנפתחות. ארון זה הוא למעשה הנוחות בהתגלמותה כאשר מחפשים ארון לחדרי הבית. ככל שבוחנים את יכולתיו מגיעים למסקנה המתבקשת שאין כמו ארון כזה בכל חדר.

אחסון קל ונוח
אין היום חדר שלא מתאים לו ארון הזזה או אפשר לרשום זאת גם ההפך, ארונות הזזה מתאימים היום לכל חלל בבית, כגון:
  • הזזה למטבח
  • הזזה לאמבטיה
  • הזזה לחדר הורים
  • הזזה לחדרי הילדים
סוגיית הארון עולה בדרך כלל בכניסה לבית חדש או לפני שיפוץ של בית קיים. הצורך בהחלפת הארונות קיים תמיד וזאת על מנת לחסוך מקום, שינוי עיצוב הבית, נוחות באחסון וקלות ההתקנה.




תענוג לעיניים
ארון הזזה של היום מקבל תפקיד מאד חשוב בחדר מעבר לצורך הקיומי שבו לאחסן בגדים. הוא הפך לפריט עיצוב מרכזי ויוקרתי בחדר. ארונות הזזה כיום משלבים בתוכם עץ, זכוכית, מראות, זכוכיות עם הדפסים וצבעים חלומיים. אם פעם היה צריך להתעסק עם דלתות חורקות וצירים שנופלים הרי היום הבעיה היחידה היא כמה דלתות יהיו על המסילה.

שיטות ייצור המוניות
פעם לייצר ארון הזזה היה לוקח חודשים רבים, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של היום, הארונות מיוצרים בהמוניהם בשיטת סרט רץ. הרבה מפעלים נפתחו לאור הביקוש העולה והגואה בקרב אנשים לרכוש ארונות הזזה לבית ומתוך שכך יש כיום שפע של עיצובים, גדלים וצבעים של ארונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה