יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

גולן טלקום טלפון



כיצד להצטרף כלקוח לחברת גולן טלקום
על מנת להצטרף כלקוח לחברת גולן טלקום, יש להרשם דרך אתר החברה , ולהמתין לקבלת כרטיס סים אשר נשלח באמצעות הדואר לבית הלקוח. ההצטרפות כלקוח לחברה אינה כרוכה בהתחייבות לזמן מסויים והיא כוללת ארבעה שלבים.

שלבי ההצטרפות לגולן טלקום טלפון
ההצטרפות אל שירותי הסלולר של גולן טלקום נעשית בארבעה שלבים: ראשית, על הלקוח לבחור בחבילת השירות בה הוא מעוניין, מתוך שתי חבילות המוצעות באתר. שנית, על הלקוח לבחור האם הוא מעוניין לעבור עם מספר הטלפון הישן שלו, או שמא הוא מעוניין לעבור לחברת גולן טלקום ולקבל מספר חדש המלווה בקידמות של החברה, שהיא 058. אם הלקוח מעוניין לעבור עם מספרו הישן, עליו לסיים את רכישת חבילת הסלולרי באתר ולהמתין עד שחברת גולן טלקום תפנה לחברת הסלולר הישנה של הלקוח על מנת להעביר את מספרו. חשוב לציין שאין הלקוח יכול לפעול עמצאית בנושא, וכי עליו להמתין שנציגי החברה יעשו זאת בשבילו, אחרת הוא יאבד את מספרו הישן. בשלב הבא, על הלקוח לבחור באם הוא מעוניין לרכוש מכשיר חדש, או מעוניין להמשיך להשתמש במכשירו הישן.

למידע נוסף לחץ כאן – גולן טלקום טלפון

סייגים ודגשים למעבר לחברת גולן טלקום טלפון
חשוב לשים לב האם חבילת התקשורת המוצעת בחברת טלקום תומכת ומאפשרת שימוש במכשיר הסלולרי הישן, שכן, ישנם מכשירים שאינם ניתנים לשימוש בחברה (לדוגמא מכשירי מירס ישנים). אם רכשת טלפון חדש או התאפשר לך לעבור עם מכשיר הטלפון הנייד ישן, על הלקוח להחליף את כרטיס הסים הישן בחדש שנלח אליו, ולהפעילו בהתאם להוראות המצויינות באתר החברה. כמו כן, במכשירי הבלקברי ניתן להשתמש לשיחות וסמס, אך לא לשירותי אינטרנט וmms . הניתוק מחברת גולן נעשה אף הוא באמצעות האינטרנט ואינו דורש המתנה בתורים ארוכים למענה שירות הלקוחות של החברה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה