יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

מכירת זהב ישן



אם יש לכם זהב ישן שאתם לא משתמשים בו, דעו שאתם לא לבד וכי אתם יכולים להפוך את הזהב שלכם לכסף מזומן. הזהב לא מאבד מהאיכות שלו לעולם וזה מה שהפך אותו לנדרש כל כך לכל אורך ההיסטוריה. רבים מחזיקים בביתם בזהב שאין לו שימוש מסיבות שונות; יש כאלו שקיבלו בירושה פרטים שונים שמכילים זהב (למשל טבעות, מטבעות או כלים), יש כאלו שרכשו תכשיט שכבר לא מוצא חן בעינם ועוד. אין כל צורך להחזיק זהב בבית שאין לו כל שימוש. הזהב שנמצא סתם כך בבית יכול לעורר דאגות ואפילו לעלות כסף, במיוחד אם יש צורך לבטח את הבית נגד גניבות שלו. לכן הפתרון הטוב ביותר הוא מכירת זהב ישן.

מי רוכש זהב
ישנם עסקים שמתמחים בתחום הזהב ולעתים הזהב, היהלומים והאבנים הטובות והם רואים בזהב השקעה ארוכת טווח. אותם עסקים מטווחים הרבה פעמים בין מי שרוצה למכור את הזהב שברשותו למי שרוצה לרכוש זהב (לצורך השקעה או לא) ואלו העסקים אליהם יש לפנות כדי למכור את הזהב שיש לכם.

אלו בדיקות יש לבצע לזהב
נקודת ההנחה איתה יש לצאת לדרך היא שהזהב לא מתקלקל. לכן, אם אתם יודעים מה הערך של הזהב (לא השווי), אתם יכולים לבקש מהעסק שרוכש את הזהב לאשר שהוא אכן בשווי שאתם יודעים עליו. בכל מקרה, לפני ביצוע מכירת זהב ישן מבצע הרוכש בדיקה של ערך הזהב ומשקלו ובהתאם הוא יכול לתת הצעת רכישה עבורו.

בדיקות מוקפדות
כשאתם יוצאים לדרך למכירת הזהב שברשותכם אתם צריכים לבצע בדיקות לזהב שלכם. רוב העסקים שמציעים מכירת זהב ישן יבצעו את הבדיקות ללא כל עלות ואתם צריכים רק לשים לב שהבדיקות יסודיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה