יום שבת, 26 בספטמבר 2015

קורס gmat – על הבחינה והכנה אליה



אם אתם מתכננים להגיש מועמדות לתואר שני במנהל עסקים אתם בוודאי רוצים לדעת יותר פרטים על בחינת gmat ועל קורס gmat שיעזור לכם להתכונן אליה. במהלך הקורס תוכלו לקבל את כל הכלים הנדרשים לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר בבחינה והוא ילמד אתכם ממה מורכבת הבחינה, כיצד לפתור אותה ועוזר לכם לתרגל את השאלות השונות.

ממה מורכבת הבחינה
חלק ממה שלומדים במהלך קורס gmat הוא על הבחינה. הבחינה עצמה מורכבת מארבעה חלקים שלכל אחד יש זמן מוקצב מראש ואי אפשר לדלג בין החלקים. הבחינה כולה מתקיימת בשפה האנגלית כשחלקה מתבצע באופן אדפטיבי מול מחשב כשבהתאם לכל תשובה בוחר המחשב את השאלה הבאה ואי אפשר לבצע תיקונים לשאלות שעברו.




כיצד פותרים את הבחינה
כדי להשיג ציונים טובים בבחינה יש להבין כיצד פותרים אותה. הבחינה מורכבת מארבעה חלקים ורובם חדשים למי שניגש אליה. במהלך קורס gmat מלמדים את המשתתפים כיצד להתייחס לבחינה וכיצד לפתור כל אחד מהחלקים שבה. הקורס מעניק כלים וטכניקות לפתרון של השאלות ומאפשר לניגשים לבחינה להגיע בטוחים אליה ולהשיג תוצאות טובות יותר.

תרגול של הבחינה
אחד השלבים החשובים בדרך להשגת תוצאות טובות בבחינה הוא תרגול. התרגול יכול להתבצע במסגרת קורס gmat והוא יכול להיות לבד בבית או בקבוצת לימוד. מי שניגש לקורס יכול ליהנות מתמיכה מלאה עד ליום הבחינה. המורים עומדים לרשות המשתתפים בקורס גם אם הם מתרגלים את החומר בבית ולא בשעות הקורס. כדי לעזור למועמדים כמה שיותר ישנה אפשרות להשתתף בפורום של הקורס וישנה אפשרות לשאול את המורים שאלות לפני השיעורים, אחריהם או אפילו באופן אישי שלא בשעות הקורס. המטרה של הקורס היא לתת למשתתפים את הכלים הטובים ביותר להגיע לציונים הגבוהים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה