יום שבת, 26 בספטמבר 2015

מתי תצטרכו עורך דין נזיקין?


אם עברתם תאונה או פגיעה פיזית ואתם זקוקים לעורך דין שיעזור לכם להתמודד עם החלק המשפטי שלה, אתם צריכים עורך דיןנזיקין. נזיקין משמעותן פגיעות באדם שנגרמו לו באופן שלא היה צפוי כמו למשל בתאונת דרכים, תאונה בבית או בצורה אחרת. כל מי שגופו נפגע מגלה מהר מאד כי ההתמודדות הפיזית מולה הוא רק חלק אחד ממה שעליו לעשות. כשהגוף נפגע, עלול להיפגע גם המצב הכלכלי של הנפגע וכאן נכנס עורך דין שההתמחות שלו היא בתחום הנזיקין.




מה יכול עורך הדין לעשות
עורך הדין יכול לעזור לנפגע בכמה מישורים (כשלא תמיד כולם מתקיימים יחדיו):
·         ייעוץ – כל מי שנפגע באופן בלתי צפוי יכול לפנות לעורך דין ולהתייעץ איתו כיצד עליו לפעול. לייעוץ כדאי מאד להביא מידע על הפגיעה, מתי היא קרתה, באלו נסיבות וגם להביא את התיק הרפואי.
·         ליווי עורך דין נזיקין יכול ללוות את הנפגע מול הגורמים השונים שהוא מתמודד מולם. עורך הדין יכול להוציא מכתב בשם הנפגע, יכול לשאת ולתת מול חברות הביטוח ועוד.
·         ייצוג – ישנם מצבים בהם הטיפול בפיצויים הנוגעים לפגיעה מגיעים לבית המשפט. במקרים אלו יכול עורך הדין לייצג את הנפגע.

בניית תיק הנוגע לפגיעה
כדי להוכיח שנגרם לנפגע נזק וכדי לקבל את הפיצויים הראויים על הנפגע ועורך דינו להוכיח את הנזק המידי ואת הנזק העתידי שהפגיעה עלולה להוביל אליו. עורך דין נזיקין בעל ניסיון עשיר והבנה בעולם הביטוחים והפגיעות יציע לנפגע לגשת לבדיקות שונות בעת הצורך כדי לקבל חוות דעת שתשמש לייצוג שלו. עורך הדין צריך לראות כל מקרה לגופו ולטפל בכל נפגע בהתאם לנסיבות ולמצבו ולייצג אותו על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה