יום שבת, 19 בספטמבר 2015

איך בוחרים טבעת אירוסין



איך בוחרים טבעת אירוסין ומפתיעים את הכלה (לטובה)

טבעת אירוסין בהפתעה - האם זה רצוי

איך בוחרים טבעת אירוסין? הבחירה להפתיע את הכלה בטבעת אירוסין הינה בחירה אמיצה ביותר, כיוון שטבעות אירוסין אינן זולות וכל חתן רוצה להרשים את כלתו לעתיד בטבעת אשר קולעת לטעמה הספציפי, שאותה תשמח המיועדת לענוד במשך שנים ארוכות. במקרה של הצלחה בבחירה, בחירה זו תחשב כמעשה רומנטי ותיזכר לשנים ארוכות. בחירה לא נכונה, לעומת זאת, תגרור אחריה עוגמת נפש, הן לחתן שהשקיע את מיטב כספו, והן לכלה אשר לא תרצה לענוד את הטבעת.



איך בוחרים טבעת אירוסין - כמה כללים לבחירת טבעת מוצלחת

על מנת לקלוע לטעמה של הכלה ולדעת איך בוחרים טבעת אירוסין, רצוי לבחון את טעמה של הכלה, לפי תכשיטים אחרים אותם היא עונדת. האם היא עונדת תכשיטים מעודנים או מוחצנים? האם היא עונדת תכשיטים בצבע זהוב או כסוף? וכן הלאה. כמו כן, מומלץ להיוועץ בחברות ובבנות משפחה קרובות של הכלה לעתיד, שוודאי יודעות דבר מה על טעמה של הכלה לעתיד. ניתן אף לבקש מאחת הקרובות לכלה להתלוות לרכישה. בנוסף, נסה להיזכר בתגובות הכלה כאשר אתם עוברים יחד ליד חנויות תכשיטים, אילו טבעות מצאו חן בעיניה. ניתן לגשש אצל הכלה לעתיד ולבדוק את טעמה בכל הנוגע לטבעות אירוסין כבדרך אגב, על ידי מעבר ליד חנויות תכשיטים ושאילת שאלות "כבדרך אגב", צעד זה כרוך כמובן בסיכון מסוים ועלול להפריע לאלמנט ההפתעה.


קצת על עיצוב טבעות נישואין

טבעות נישואין בעיצוב קלאסי מעוצבות כאשר אבן אחת ממוקמת במרכז הטבעת, בדרך כלל אבן יהלום. לעיתים ניתן להוסיף מספר אבנים קטנות מסביב לאבן המרכזית, ולשוות לטבעת מראה יוקרתי יותר ולאבן המרכזית מראה גדול יותר. בחירה בעיצוב כזה של טבעת, היא בדרך כלל נטולת סיכונים, שכן עיצוב זה הינו על זמני ונצחי שכן, הוא אינו מושפע מטרנדים חולפים. יש לקחת בחשבון שעיצוב זה לא יתאים לכלה בעלת טעם ייחודי מאוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה