יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

כביש 6 שירות לקוחות



כל מי שנוסע בכביש 6 יודע שמדובר בכביש אגרה וכי יש לשלם עבור כל נסיעה בכביש. כל נסיעה בכביש יש לה עלות נפרדת כשהתשלום תלוי בסוג הרכב (כלומר אם מדובר באופנוע, מכונית או משאית), מספר הקטעים שבו הוא נסע והמנוי שלו. מי שאינו מנוי לכביש משלם עבור כל נסיעה בנפרד ויכול לפנות לאחר כל נסיעה אל שירות הלקוחות של כביש 6 מתוך מטרה לשלם את התשלום בצורה מסודרת. התשלום יכול להתבצע לאחר קבלת החשבונית עבור הנסיעה בדואר או פשוט לאחר הנסיעה (הרי שכל אחד יודע שהוא נסע בכביש אגרה ולכן הוא יודע שעליו לבצע את התשלום).

פניה אל כביש 6 שירות לקוחות
פניה אל שירות הלקוחות של כביש 6 היא פניה פשוטה יחסית. נציגי השירות אדיבים ויכולים לתת שירות לאורך שעות היום במטרה לענות על שאלות של נוסעים ובמטרה לעזור למי שרוצה בכך להצטרף כמנוי לכביש. הצטרפות כמנוי היא פעולה פשוטה יחסית וכל אחד יכול לפנות לקבל את השירות הטוב ביותר בין אם מדובר בקבלת מידע ובין אם מדובר בתשלום עבור הנסיעות השונות.

למידע נוסף לחץ כאן – כביש 6 שירות לקוחות

הצטרפות כמנוי לשירותי החברה
מי שנוסע בכביש 6 יותר מפעם אחת באופן חד פעמי, יעשה טוב אם ייצור קשר עם שירות הלקוחות של כביש 6 ופשוט יתחבר כמנוי לשירותי החברה וימנע מאיחורים בתשלומים או קנסות.

תשלום למי שאינו נמנה עם לקוחות המנויים לכביש
מי שאינו מנוי לנסיעות בכביש 6 יכול לפנות אל שירות הלקוחות של כביש 6 כדי לבצע תשלום יחיד כל פעם שהוא נוסע בכביש. כעיקרון, לא מומלץ לחכות לדואר כיוון שקל יותר לשלם מראש ולקחת אחריות על הנסיעה ועל כל עלות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה