יום רביעי, 1 באפריל 2015

כל מה שצריך לדעת על מקום לחתונה קטנה



יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים מקום לחתונה קטנה. הנושא החשוב ביותר הוא בחירת מקום על פי כמות האורחים והמוזמנים: רצוי לאשר הגעה לפני שחותמים על חוזה מול מקום מסוים, או לפחות לבצע בירורים מוקדמים. אין טעם לשריין מקום המתאים לעשרות אנשים עבור חתונה אליה מתכוונים להגיע מאות אורחים.

בעת בחירת מקום לחתונה קטנה כדאי גם לבדוק מראש את סוג החלל. יש בני זוג שמעדיפים להתחתן בחלל סגור ואינטימי, לעומת אחרים שרוצים לנצל מרחב פתוח כמו מרפסת, חצר או בלקון. בחלק מהמקומות גם קיימת אפשרות של סגירה חלקית או שימוש בחדר פרטי.

מבחינת תיאום מול ספקי שירותים, חשוב לדעת שלא כל אנשי המקצוע מתאימים עבור הפקת חתונות קטנות. בבחירת מקום לחתונה קטנה כדאי להתייעץ עם נציגי האולם ולברר על אנשי מקצוע מוכרים. יש תקליטנים שעובדים רק באולמות גדולים וצלמים שלא מוכנים להתפשר על פחות מכמה מאות מוזמנים. בני הזוג צריכים להכיר את הדרישות האלו מראש ולהיערך בהתאם.

בחירת מקום גיאוגרפי ותיאום שירותי הסעות
עוד סוגיה עבור בחירת מקום לחתונה קטנה היא האיזור הגיאוגרפי. בני הזוג יכולים להחליט האם לקיים את האירוע בקרבת עיר המגורים, באיזור ייחודי ברחבי הארץ או בהתאם לנושא מסוים ובכפוף לתנאי מזג האוויר בעונות השנה. בחירת מקום גיאוגרפי תשפיע על התקציב ועל רמת ההוצאות בטווח הקצר והארוך.
לבסוף, בחירת מקום לחתונה קטנה לא באה על חשבון דאגה לאורחים. בני הזוג יכולים לתאם שירותי הסעות כדי להקל על המוזמנים ולשדרג את החוויה שלהם. שירותי הסעות מאפשרים תיאום של נקודת איסוף והורדה והם מבטיחים בילוי עד השעות הקטנות של הלילה.


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהדבר הראשון שצריך להחליט זה האם לעשות את האירוע באולם, גן אירועים או אפילו בשטח. אני ואשתי בחרנו לעשות אירוע בשטח בצפון הארץ כדי להנות מהשטח המיוחד של צפון ארצנו, ומאירוע קטן ומשפחתי ולא ענק בגן אירועים או אולם.
    בהתחלה הלכנו לשטח על מנת לבחון את המקום, לקבל אישורים לעשות את האירוע ולדבר עם כל הספקים שיכולים להגיע לשם כשכל זה היה סגור ידענו ששם זה המקום שלנו.
    הזמנו לחתונה חברת הפקות שהייתה אחראית על די גיי, שולחנות וכיסאות קיטרינג איכותי, בר נייד. אנחנו מצאנו לבד שירותים ניידים בצפון הארץ שאותם קצת יותר קשה להשיג אבל בסופו של דבר מצאנו חברה מאוד איכותית עם סטנדרטים גבוהים ביותר.
    בסופו של דבר האירוע היה מושלם, כל החברים והמשפחה נהנו גם כאלה אשר התלוננו על אירוע בשטח.

    השבמחק