יום שבת, 25 באפריל 2015

בחירת ארונות הזזה לחדרי ילדים



בחירה של ארונות הזזה יכולה לשנות לחלוטין את אופי הבית וחלל הפנים. חדרי ילדים זקוקים לפתרונות אחסון מגוונים, שאמורים להיות גם אסתטיים וגם פונקציונאליים. השאלה היא כיצד משיגים פתרונות מן הסוג הזה ועל מה כדאי לשים דגש. יש כמה שיקולים בהם מתחשבים כאשר בוחרים ארונות הזזה.
השיקול הראשון הוא המקום הפנוי בחדר. השאיפה צריכה להיות התאמה אישית של ארונות לפי המקום הפנוי, המרחק בין הארון לבין המיטה והצורה בה החדר מסודר. השיקול השני הוא כמות הבגדים וגיל הילד. בחדרי תינוקות וילדים קטנים רצוי לחשוב על הטווח הארוך, בעוד בחדרים של בני נוער אפשר להתייעץ עם הילד בעצמו לגבי העדפות אישיות.



איך חוסכים בהוצאות על ארונות הזזה?
התאמה אישית של ארונות הזזה חוסכת את רוב ההוצאות המיותרות. בהתאמה כזו בוחרים במה להשקיע, על מה לשים דגש ובאילו חומרים להשתמש כדי לבנות את הארון. חיסכון הוא גם פונקציה של סידור המקום בתוך הארון עצמו. אפשר לחסוך אם מעדיפים אביזרי תלייה על פני מדפים או אם מחליפים דלתות הזזה מזכוכית בדלתות עץ. בסופו של דבר, המטרה היא לא רק לחסוך על רכישת הארון אלא גם ליהנות ממנו לאורך זמן.

רכישה של ארונות הזזה לחדרי ילדים יכולה להתבצע לפני מעבר לבית חדש, במהלך שיפוץ של בית קיים או בעקבות צרכים המתעוררים עבור המשפחה. את הרכישה רצוי לבצע תוך התייעצות עם אנשי מקצוע ומעצבי פנים. בניגוד לרהיטים אחרים בחדרי ילדים, ארון הוא פריט משמעותי שתופס הרבה מקום ותשומת לב. אין טעם להשקיע אלפי שקלים על ארון שיכול לשרת את צרכי הילד לאורך זמן קצר בלבד וכדאי לחשב על הטווח הארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה