יום שבת, 25 באפריל 2015

הצלחה במבחן gmat



ציון גבוה במבחן gmat מנבא קבלה למסלול לימודי תואר שני במנהל עסקים והצלחה בקריירה. המבחן נהוג במוסדות הלימוד בכל העולם, והוא כתוב בשפה האנגלית על מנת לאפשר סינון יעיל בין מועמדים. מבחן מן הסוג הזה מאתגר סטודנטים בדרגות ידע שונות. הוא נחשב קשה בהשוואה לפסיכומטרי ומתאפיין במבנה אדפטיבי. השאלות במבחן נבחרות על ידי מחשב בהתאם לתשובות בשאלות הקודמות. כל תשובה נכונה מעלה את רמת השאלה הבאה, בתהליך שבו לא ניתן לדלג על שאלה או לחזור לתקן שאלה קודמת.

יש כמה דברים שחשוב לדעת על מנת להצליח במבחן gmat. ראשית, יש לציין את המבנה של הבחינה. זהו מבחן הכולל פרק ראשון של כתיבת חיבורים, פרק שני כמותי ופרק שלישי מילולי עם סוגים שונים של שאלות. בפרק השלישי השאלות הן בנושאים של תיקון משפטים, חשיבה אנליטית והבנת הנקרא. שנית, מבחן gmat דורש הכנה מוקדמת.



מה משמעות ההכנה המוקדמת למבחן?
הכנה היא תנאי להצלחה במבחן gmat. ללא הכנה מוקדמת לא ניתן לתרגל את השאלות, לעמוד במסגרת הזמנים או להגיע למסקנות הנכונות בחלקים השונים. הכנה מוקדמת מתבצעת בקבוצות קטנות ועל ידי אנשי מקצוע. מדריכים מנוסים מלווים את הסטודנטים במהלך ההכנה וחושפים אותם לכל הקשיים המתעוררים במהלך המבחן. הכנה מוקדמת מומלצת גם עבור סטודנטים שמבצעים את המבחן בפעם הראשונה, וגם עבור סטודנטים שרוצים לשפר ציון קיים.

מבחן gmat שונה מהמבחן הפסיכומטרי בהיבטים רבים. במהלך הכנה מוקדמת יכולים סטודנטים לעמוד על הבדלים אלו, לתרגל מבחנים משנים קודמות וגם לעקוב אחר קצב ההתפתחות האישי. הלמידה לקראת המבחן היא משמעותית ובעלת ערך כלכלי. קורס הכנה ברמה גבוהה מונע עוגמת נפש וחוסך הוצאות על מבחנים חוזרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה