יום ראשון, 12 באפריל 2015

בגדי ים שלמים



העיצוב של בגדי ים שלמים הוא בעל השפעה!
כאשר את ניגשת לבחור בגדי ים שלמים, יש כמובן לא מעט דגמים שצצים לך מול העיניים - איך את תוכלי לבחור מתוכם? יש כמובן כמה היבטים שדורשים את תשומת הלב שלך - למשל האם תבחרי בבגד ים שלם שיחשוף יותר מהגוף, או דווקא יסתיר יותר? אולם, מעבר להיבטים הנ"ל, יש עוד היבט חשוב - שימי לב תמיד להדפס שמופיע על בגדי ים שלמים, שכן הוא יכול להשפיע מאד על המראה הסופי של הגוף שלך, ועל מה שאת מבקשת להקרין.




דוגמאות חשובות להדפסים ועיצובים של בגד ים שלם
בשנים האחרונות ,קל מאד למצוא בגדי ים שלמים בגזרה גבוהה יחסית. גזרה זו גם מכונה לעתים גזרת רטרו - משום שעם גזרה זו נשים נהגו ללכת בשנות ה50 וה60. אז מדוע גזרה זו עושה קאמבק? פשוט מאד - כי התברר שהיא גם מאפשרת לחשוף חלקים מהגוף ולחוש בנוח ביום - אך זוהי גם גזרה מחטבת מאד, שעוזרת לנשים מלאות להשיג מראה רזה יותר - ואפשר שזה בהחלט מה שאת מחפשת.
עוד עיצוב של בגדי ים שלמים שכדאי לשים לב אליו, הוא העיצוב עם הדפסים קטנים יחסית. אלו לרוב הדפסים שחוזרים על עצמם - כמו למשל הדפס של נקודות, הדפס של כתמים מנומרים, ועוד. אלו הדפסים שבאופן כללי, יוצרים תחושה של גוף גדול יותר ומושכים מאד את תשומת הלב. לכן למשל, נשים נמוכות ורזות עם חזה קטן, יכולות להיראות הנד רעם בגדי ים שלמים עם הדפסים כאלו - אבל אם יש לך ישבן או חזה גדולים יחסית ,כדאי לוותר על כך.

וזו רק ההתחלה
מובן שיש עוד שפע של דוגמאות עבור בגדי ים שלמים וההשפעה שלהן על גופך - חשוב מאד שתהיי מודעת לכך, כדי שהבחירה שלך תהיה מושלמת ומעולה.

תגובה 1: