יום שבת, 25 באפריל 2015

במרכזית IP מחיר הוא רק חלק מרשימת היתרונות



כל התכונות של מרכזיות IP מוכיחות שהמחיר הוא לא הנושא היחיד שכדאי להתייחס אליו. במרכזית IP מחיר הוא רק חלק מרשימת היתרונות. מרכזיות מן הסוג הזה חוסכות זמן וכסף, תורמות להתנהלות מתקדמת מול לקוחות וספקי שירותי ומתאימות לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. מרכזיות IP משנות לחלוטין את הדינאמיקה בתחום התקשורת והן צפויות לתפוס את המקום של מרכזיות פיזיות. 

במרכזית IP מחיר אטרקטיבי נובע בראש ובראשונה מהנושא של ציוד קצה. במרכזיות לעסקים כבר אין צורך בציוד קצה יקר, מיוחד ורגיש. הרשת המקומית מחוברת לרשת המרחבית והיא חוסכת עבור העסק את ההוצאות על מחשב אישי, שרתים, נתבים, טלפון ועוד. חיבור אתרנט לרשת מרכז את כל הפרוטוקלים ומבטיח תצורת חיבור של קצה לקצה. שנית, במרכזית IP מחיר נמוך גם נובע מהפרדה פיזית בין תת רשתות, קבוצות עבודה ויישומים. הפרדה תורמת לשמירה על דינאמיות בארגון והיא מבטיחה פתרונות בזמן אמת לכל בעיה המתעוררת באופן בלתי צפוי.



האם במרכזית IP מחיר כולל אחריות?
רוב בעלי העסקים בוחרים שירותים ומוצרים לפי תקופת אחריות. אף מנהל לא רוצה לבזבז זמן וכסף על תפעול תקלות. כתוצאה מכך, הרבה חבילות תקשורת של מרכזיות IP מגיעות יחד עם תקופת אחריות. האחריות ניתנת על ידי המתקין או ספק התקשורת. אפשר לברר על חבילות תקשורת עם אחריות ולבצע התאמה אידיאלית של המרכזיה לצרכי העסק.

בסופו של דבר, במרכזית IP מחיר תלוי בשורה ארוכה של פרמטרים. המחיר מצטרף ליתרונות משמעותים וסביר להניח שכבר בעתיד הקרוב הוא יהפוך להיות חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים של העסק. התנתקות מהחיבורים המסורתיים לטובת המעבר מתבצעת במהירות, ביעילות וללא הפרעות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה