יום שישי, 24 באפריל 2015

שופרסל שירות לקוחות



המלצות על פנייה למוקד שירות הלקוחות של שופרסל
מומלץ לפנות למוקד שירות הלקוחות של בכל שאלה או בעיה. במוקד מועסקים אנשי מקצוע ברמה גבוהה ודרכם ניתן לברר על מועדון לקוחות, איכות מוצרים, תעודות זיכוי, הטבות והנחות, עדכון כתובת, איתור חנויות ועוד. המלצה נוספת היא לבצע את הפנייה מוקדם ככל האפשר. כדאי להיכנס לאתרי האינטרנט של שופרסל כדי לקבל פרטים בסיסיים, אך לאחר מכן לנצל את הזמינות של מוקד שירות הלקוחות של שופרסל לטובת יצירת קשר עם מענה אנושי.

המלצה נוספת קשורה לאופי הפנייה למוקד שירות הלקוחות של שופרסל. כדאי לערוך את הפנייה בצורה מסודרת ועל בסיס כמה שיותר פרטים תומכים. רצוי לבדוק היטב באיזה תאריך בוצעה הרכישה, לספק פרטים מלאים על הסניף ולצרף מסמכים. אם בוחרים להתלונן אצל מוקד פניות הציבור, אפשר לבחור האם להעביר עותק למשרד הבריאות או לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

למידע נוסף לחץ כאן – שופרסל שירות לקוחות

האם לקוחות מכל הארץ יכולים לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של שופרסל?
שופרסל היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל וכתוצאה מכך יש לה סניפים בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, הפנייה למוקד שירות הלקוחות משותפת לכולם. אין הבדל בין פנייה למוקד לאחר רכישת מוצרים בסניף באילת, בתל אביב או בצפון. לקוחות מכל הארץ יכולים לפנות אל שירות הלקוחות של שופרסל בכל רגע נתון. בצורה כזו מאפשרת החברה טיפול יעיל בפניות ומונעת עוגמת נפש.

נציגי מוקד שירות הלקוחות של חברת שופרסל יכולים לתת מענה מהיר על שאלות נפוצות. הפנייה למוקד אינה מחייבת את הלקוח אלא פועלת לטובתו. בנוסף, תמיד אפשר לשלב פנייה טלפונית עם השארת פרטים באתר האינטרנט, משלוח מכתב או פקס ושליחת דואר אלקטרוני. כל אלו אמצעים מקובלים ואפקטיביים ליצירת קשר עם חברת שופרסל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה