יום שלישי, 31 במרץ 2015

השוואת מחירים בין טונרים



השוואת מחירים נכונה יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש על רכישת טונרים, ראשי דיו וציוד היקפי. יחד עם זאת, לקוחות רבים אינם מכירים את הקריטריונים המתאימים להשוואה מן הסוג הזה. הקריטריון הראשון הוא התאמה למדפסת. אי אפשר לרכוש ראשי דיו מבלי לוודא התאמה למדפסת. הוראות היצרן המגיעות יחד עם המדפסת יכולות לעזור למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. בנוסף, תמיד כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהכיר את ההבדלים בין ראשי דיו למדפסות השכיחות.

קריטריון שני ולא פחות חשוב הוא התאמת טונרים לדגם המדפסת. כל מדפסת מיוצרת על בסיס מפרט טכני שונה. המפרט משפיע על ההתאמה לטונרים ועל צריכת הדיו. לקוח שרוצה לחסוך בהוצאות ולהימנע מיצירת נזקים בלתי הפיכים צריך לבדוק את ההתאמה לדגם. גם בהקשר הזה כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע, לקרוא את הוראות היצרן או לחילופין להשתמש במידע המופיע באתרי האינטרנט העוסקים בתחום.

סוג המוצר, צבע ומאפיינים מיוחדים
לא מומלץ לרכוש אביזרים למדפסת מבלי להכיר את ההבדלים בין סוגי המוצרים. טונרים הם חומר הגלם להדפסה במדפסות לייזר. לעומת זאת, ראש דיו מותאם למדפסות הזרקת דיו. תוף משמש להדפסה בפקסים ובמדפסות משולבות, בעוד סרט דיו משמש להדפסה במדפסות סיכות. אלו סוגי המוצרים הבסיסיים. בהשוואת מחירים חשוב להביא לידי ביטוי את המאפיינים הייחודיים של כל מוצר כדי לחסוך בהוצאות.
לאחר בחירת סוג המוצר, ניתן לחסוך עוד כמה עשרות אחוזים בבחירת הצבע. טונרים וראשי דיו בצבע שחור זולים יותר מצבעים כמו צהוב, אדום, כחול וצבעוני. לבסוף, מומלץ לבצע השוואת מחירים על פי מאפיינים מיוחדים. מאפיינים אלו יכולים לעשות את ההבדל בין הדפסה איכותית לבין בזבוז של זמן ומשאבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה