יום שני, 16 במרץ 2015

יו פון טלפון



במוקד יו פון טלפון הוא חלק מצורת התקשרות נפוצה
מערך השירות של יו פון מאפשר ללקוחות לפנות לנציגים מוסמכים של החברה בכל שאלה או בקשה. במסגרת מערך השירות יכולים הלקוחות לבחור בין שליחת מייל דרך האתר, צ'אט אונליין עם נציג וכמובן שיחת טלפון. מחקרים מראים כי במוקד יו פון טלפון הוא חלק מצורת התקשרות נפוצה. יש כמה סיבות שיכולות להסביר את התופעה הזו. ראשית, רוב הלקוחות מעדיפים ליצור קשר טלפוני עם נציגי מכירות. קשר טלפוני נתפס בתור אישי, מיידי ואפקטיבי יותר בהשוואה לשליחת מייל או פקס. שנית, במוקד יו פון טלפון הוא חלק מצורת תקשורת הזוכה לעידוד ותמיכה. נציגי החברה מעודדים את הלקוחות ליצור קשר טלפוני בכל מקרה של שאלה, התלבטות או בעיה.

במוקד יו פון טלפון הוא חלק מצורת התקשרות נפוצה גם בגלל שמדובר על שיחה בחינם. בעוד בעבר נאלצו הלקוחות של חברות התקשורת לשלם על שיחת טלפון עם הנציגים, כיום מדובר על דרישה אלמנטרית שאינה כרוכה בתשלום.

שעות הפעילות של מוקד יו פון טלפון
גם מבחינת שעות פעילות יש הרבה יתרונות למוקד הטלפוני של יו פון. בימים ראשון עד חמישי פתוח המוקד משעה 7:30 בבוקר ועד השעה 20:30 בערב. אלו שעות נוחות עבור רוב הלקוחות וגם עבור בעלי עסקים, חברות או ארגונים. בימים שישי וערבי חג פתוח מוקד הלקוחות מהשעה 8:00 ועד השעה 13:00, בעוד מעבר לשעות הפעילות ישנו מענה בנושא תמיכה בתקלות ודיווח על אובדן או גניבה בלבד.
מכל האמור לעיל ניתן להבין את ההצלחה של מוקד יו פון ואת ההישענות על הטלפון בתור צורת התקשרות נפוצה. הטלפון מוכיח את עצמו במגוון רחב של סיטואציות והוא מקנה ללקוחות אפשרויות שונות לקבלת תמיכה, עזרה או מידע ספציפי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה