יום ראשון, 10 ביולי 2016

כיבוד לישיבות - לישיבות מוצלחות במיוחד

כיבוד לישיבות הינו חלק בלתי נפרד מניהול ישיבה מוצלחת ויעילה, והוא חשוב לכל מנהל כל אדם אשר רוצה לנהל ישיבה מוצלחת, בה כלל המשתתפים שומרים על ריכוז לאורך זמן ופועלים בצורה יעילה, צריך לדאוג גם לכיבוד לישיבות, אשר יספק לבאי הישיבה משהו להתעסק בו במידה ויהיו רעבים או צמאים, כך שיוכלו לעבוד בצורה יעילה לאורך זמן.

אז כיצד נתאים את הכיבוד שלו לישיבה שאנו עתידים לנהל?

• כמות הכיבוד: כמות כיבוד לישיבות מושפעת משני גורמים עיקריים- כמות המשתתפים בישיבה ואורך הישיבה. כאשר אנו מזמינים כיבוד לישיבות, עלינו לדאוג כי הכמות תספיק לכל באי הישיבה, וכן שיישאר מספיק כיבוד לכל אורכה של הישיבה בכדי שלא נקלע למצב בו האוכל נגמר בתחילתה, ולאחר כשעה כבר נשכח כלא היה. • גיוון: כיבוד לישיבות צריך להיות מגוון, בכדי שייתן מענה לצרכיהם ודרישותיהם של כל משתתפי הישיבה. הגיוון צריך לבוא לידי ביטוי לא רק בסוגי המאכלים המוצעים, אלא גם במרכיבים שלהם, כך שיינתן מענה לצמחונים, טבעוניים, אלרגיים לאגוזים וכדומה.

• שתייה: כאשר אנו בוחרים כיבוד לישיבות, חשוב שלא נשכח את השתייה, אשר הינה חלק בלתי נפרד ממנו. שתייה ככיבוד לישיבות צריכה להיות גם היא מגוונת, ולכלול שתייה חמה וקרה וכן כמה אפשרויות בחירה מכל סוג.

• סוג הכיבוד: כיום אנו יכולים למצוא כיבוד לישיבות באיכות גבוהה ביותר, וכן כיבוד לאירועים פשוט יותר. את סוג הכיבוד נתאים לסוג הישיבה, כאשר לישיבות חשובות נביא כיבוד איכותי יותר בעוד שלישיבות פנימיות וקטנות נוכל לספק כיבוד פשוט. בחירת כיבוד לישיבות בקפידה חשובה בכדי לשמור על המורל של הצוות ועל היכולת שלהם להתרכז לאורך זמן בנושא הישיבה, כך שהישיבה תהיה אפקטיבית יותר ותוצאותיה יהיו מיטביות.

כיבוד לישיבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה