יום ראשון, 10 ביולי 2016

מנעולן מומלץ לפריצת כספות

הכספות הן מכשירים חשובים במיוחד, והן מאפשרות לנו לקבל הגנה על פריטים שהם חשובים במיוחד. בתוך הכספות ניתן לשמור סכומי מזומנים, פנקסי צ'קים, חוזים מיוחדים, תכשיטים יקרים, וכמובן שיש גם כספות של שנק אישי. אולם, מה קורה כאשר הכספת שלנו לא נפתחת? במקרים הללו, חשוב מאד ליצור קשר בדחיפות עם מנעולן מומלץ! אפשר שהכספת לא נפתחת כי שכחתם את הקוד, כי המפתח שלה להלך לאיבוד, כי מנגנון הנעילה שלה נהרס, או מכל סיבה אחרת - אבל בכל מקרה חשוב מאד להזמין מנעולן מומלץ שיגיע ויבחן את המצב במהירות.

למה דווקא עם מנעולן?

יש אנשים שיטענו שאין שום צורך להזמין מנעולן מומלץ, אלא הם ינסו לפרוץ בעצמם את הכספת שלהם. זו טעות חמורה מאד! אם תנסו לפרוץ בעצמכם את הכספת או להרוס אותה, אתם בעצם תגרמו לכך שהיא לא תוכל עוד לשמש אתכם בעתיד - מה גם שפריצה לא אחראית עלולה לגרום גם לכם נזק מסוים בעבודה לא טובה עם כלי הפריצה. לעומת זאת, כשאתם מזמינים מנעולן מומלץ, הרי שזה הפתרון הטוב ביותר. המנעולן עושה הכל כדי לפתוח כמובן את הכספת, אך לגרום לה מינימום נזק. אם צריך - המנעולן כמובן ישתמש במסור יהלום מיוחד שתפקידו לנסר את הבריחים של הכספת. זהו התהליך הבטוח ביותר שאיתו כל מנעולן מומלץ יעדיף לעבוד - הרבה יותר עדיף מאשר פשוט להרוס את הכספת לגמרי, בתהליך שעלול גם להרוס את התכולה שלה.

פתרון טוב גם להמשך

כדאי מאד שתשמרו את מספר הטלפון של אותו מנעולן מומלץ שסייע לכם גם לעתיד. אותו מנעולן יוכל לעזור לכם גם במקרים נוספים בעתיד - אם תרצו למשל לקבל המלצה על כספות חדשות, אם תרצו לקבל שירותי פריצה של מנעולים לבית או לרכב, או לכל סיבה אחרת.

מנעולן מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה