יום שישי, 22 ביולי 2016

איך להתחיל עם בחורה



הרבה גברים ואפילו נשים, בעלי מקצוע וחוקרי התנהגות, פסיכולוגים וסוציולוגים, ניסו להבין איך להתחיל עם בחורה בצורה הנכונה. ישנם אנשים עם תיאוריות שלמות ומורכבות ביותר שמסבירות איך להתחיל עם בחורה בצורה הטובה ביותר. עם זאת, נראה שנוסחאות הפלא מעולם לא נמצאה. בכל זאת גברים רבים לא מצליחים להתחיל עם בחורות כמו שצריך, ועל כן לא מצליחים במשימה למשוך לעצמם בחורות אטרקטיביות. האמת היא, שבכלל לא צריך לשחק משחקים כדי להתחיל עם בחורות. כל המדריכים שנותנים לך משפטי פתיחה מוצלחים, ומסבירים לך איך צריך להתייחס לבחורות כדי להצליח איתן, הם בסך הכל גיבוב של סיסמאות ועקרונות ריקים. הטיפ הטוב ביותר הוא פשוט להיות עצמך, ולהציג את האישיות האמתית של בלי חשוש מאף אחת. אם תבין כיצד לעשות את זה, תוכל להצליח כמעט מול כל בחורה שתנסה להתחיל אתה.

איך לבנות בטחון עצמי?
גברים בעלי בטחון עצמי יודעים איך להתחיל עם בחורה? הדבר לא מדויק. הביטחון העצמי בעצמו הוא זה שמאפשר להצליח עם בחורות. גברים שיודעים לגשת לבחורה בביטחון ובגובה העיניים, בלי רגשי נחיתות הם אלו שמצליחים. אתם צריכים ללמוד לא לפחד, כי זה מה שמגביל אתכם מלהצליח. נסו בתור התחלה רק לומר שלום לבחורות ברחוב. כשתרגישו בטוחים, התחילו פשוט לנהל שיחה עם בחורות. זה יבנה את הביטחון העצמי שלכם ויעזור לכם לפנות לבחורות שיעניינו אתכם בצורה טבעית ונינוחה, זה מה שהן מחפשות.

אל תהיה הרודף
גברים רבים שמחפשים את הדרך איך להתחיל עם בחורה לא מאמינים שהם ברמה של הבחורה. לכן הם רודפים אחריה ומנסים ליצור קשר ולהזמין אותה לצאת פעם אחר פעם. אם היא מעוניינת בכם ויודעת שגם אתם בעניין, נסו לתת לה לפנות אליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה