יום שישי, 22 ביולי 2016

ארונות הזזה



הארון שיעניק לכם את המראה המעוצב ביותר
ארון הזזה הוא ארון אשר דלתותיו נפתחות בצורה נוחה, עם הזזה מצד לצד. ארונות הזזה מאופיינים במראה חלק ומודרני, אשר משלים את המראה של החדר כולו. ארונות אלו מהווים פריט מרכזי בחדר בו הם נמצאים, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת השימוש. ארונות ההזזה מגיעים כיום בשלל צבעים, עיצובים ואפשרויות התאמה, כך שניתן לבחור ארון מעוצב שיעניק מראה ייחודי לכל חדר.

אילו דברים מבדילים בין ארונות הזזה שונים מבחינת העיצוב?
בארונות הזזה קיים תחום רחב של אפשרויות עיצוביות:
·         חומר – בעבר רוב הארונות היו עשויים מעץ, אך כיום זוהי ממש לא האופציה היחידה. מלבד עץ מלא, ניתן לשלב עיצובים עם מגוון חומרים עמידים ואיכותיים, ביניהם מתכת, פורמייקה, זכוכית ועוד. עץ מעניק מראה וינטאג' כפרי, בעוד שזכוכית חלבית, פורמייקה ומתכת מעניקות מראה מודרני ומינימליסטי יותר.
·         הדפסים ודוגמאות – כיום ניתן להוסיף לארון ההזזה הדפסים ייחודיים אשר מעניקים מראה מודרני  מאוד. בנוסף, ניתן למצוא דוגמאות עיצוביות מיוחדות שמשדרגות מאוד את המראה של הארון.
·         תוספות – הרבה מאוד אנשים מוסיפים מראות לארון ההזזה שלהם מראות, אשר יש להן ערך שימושי רב. עוד דבר שניתן לעשות הוא הוספת מקום מיוחד למסך פלסמה, דבר זה מתאים לחדרים בהם הארון נמצא ממש מול המיטה.

ניתן ליהנות ממודולריות רבה
התאמת ארונות הזזה לחדרים שונים היא פשוטה, שכן מדובר ברהיט מודולרי מאוד. ניתן להתאים את הארונות לכל גודל של חדר. כדאי לדעת שכיום בארונות קיימים פתרונות אחסון שמשלבים טכנולוגיה רבה, כמו מוטות שמאפשרים את הורדתם וגישה למקומות גבוהים בזכות כך. התאמה של הארון לחדר צריכה להתבצע במקצועיות תוך מחשבה הן על ההיבט העיצובי והן על ההיבט הפונקציונלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה