יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

ביצוע הסרת עין הרע


להקשיב לתחושות
יכול להיות שאתם נמצאים במצב בו אתם מרגישים כי מישהו עשה עליכם עין הרע, אך כיוון שאתם לא מאמינים בעין הרע, אתם מבטלים את התחושות השונות. חשוב להבין כי עין הרע זה מצב ויותר מכך, זה מצב שיש לטפל בו. אתם יכולים לבצע הסרת עין הרע אם אתם מרגישים שמישהו הטיל עליכם "קללה" או אם אתם חשים שדברים לא הולכים כפי שציפיתם בחייכם. הפעולה של הסרת עין הרע מתבצעת בחלקה על ידכם ובחלקה היא תתבצע על ידי איש מקצוע אם תחליטו להיעזר בו.

שינוי התנהגותי
רבים מתפלאים לגלות כי יכול להיות שישנו צורך בביצוע שינויים שונים בחיים שלהם על מנת להסיר את העין הרע. עין הרע יכולה להיגרם כתוצאה מפעולות שונות. יכול להיות כי אנשים סביבכם מלאי קנאה על מי שאתם ולכן הם פותחים עליכם עין הרע. על מנת לבצע הסרת עין הרע הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשנות התנהגויות אשר עלולות לגרום לאנשים מסביבכם לפתח כלפיכם קנאה.




קנאה
קנאה היא מקור ליצירת עין הרע. יש להבין כי האנשים שסביבכם לא מתכוונים ליצור עין הרע ויכול להיות כי אין להם כל כוונה להזיק לכם ולהרע לכם. עם זאת, הקנאה אינה בשליטת האנשים השונים וכאשר היא מופיעה תופעת הלוואי אשר משפיעה עליכם היא הופעה של עין הרע. על מנת לבצע הסרת עין הרע מה שהכי חשוב הוא לבצע שינוי בהתנהגות ולהפחית את הקנאה מסביב.

התייעצות
אם במהלך החיים שלכם אתם חשים כי יש סביבכם עין הרע ואתם לא יכולים להסביר את המקור שלה, תוכלו לבצע התייעצות עם אנשי מקצוע, תוכלו לפנות לביצוע הסרת עין הרע שתשנה את חייכם לטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה