יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

טבעות אירוסין


לבחור טבעות אירוסין בסבלנות ובהשקעה

החלום שלכם זה להציע נישואין סוף כל סוף לבת הזוג שלכם? כמובן שאתם תרצו לבחור טבעות אירוסין יפות במיוחד, ואפשר שבלהט הרגע אתם תרוצו לחנות הראשונה, ותמהרו לקנות טבעת ספציפית. חשוב מאד לעצור כאן לרגע ולהבין שבחירה של טבעות אירוסין היא לא בחירה שעוזים בחיפזון! במקרים הללו החיפזון הוא באמת מן השטן, וחשוב להשקיע בתהליך הבחירה. פנו לכך את הזמן המתאים וקבל ואת ההחלטות המתאימות. גם אם זה ידחה את ההצעה ביום - התמורה תהיה אדירה מבחינתכם ומבחינת בת הזוג שלכם.


אז איך בוחרים בסבלנות?

קודם כל, כשאתם ניגשים לבחור טבעות אירוסין חשוב מאד שהטבעות יהיו בגודל שמתאים לענידה על האצבע של בת הזוג שלכם. מאחר שאתם מבצעים את הרכישה בסוד, הדבר הטוב ביותר הוא פשוט לקחת טבעת מקופסת התכשיטים שלה (רצוי כזו שהיא לא משתמשת בה בדרך כל לכדי שהיא לא תשים לב שהיא נעלמה ליום או יומיים), ולהביא אותה למקום שבו תרכשו את הטבעת. כך הגודל יהיה מושלם ולא תצטרכו בהמשך להחליף את הטבעת.



מעבר לכך, בבחירה של טבעות אירוסין כדאי מאד שסגנון הטבעת יתאים לאופי ולטעם של בת הזוג שלכם. יש נשים שמעדיפות טבעת נוצצת עם יהלום גדול במרכז - ויש כאלו שיעדיפו יהלומים קטנים שמעוטרים לכל אורך הטבעת. איך תדעו במה לבחור? כדאי גם כאן להסתכל פשוט על הטעם בתכשיטים של בת הזוג שלכם, ואף להיעזר בדעות של חברות טובות, בני משפחה, ועוד.


ולבחור גם במקום המתאים

מעבר לכל האמור לעיל, כשתאם ניגשים לבחור טבעות אירוסין, שימו לב לעוד מרכיב חשוב במיוחד - אסור לבחור את הטבעת בחיפזון במקום הראשון שאליו אתם פונים. ערכו סקר שוק בין החנויות והמקומות שמציעים כיום טבעות יהלום מושקעות להצעות אירוסין, כדי שתבחרו במקום המקצועי והטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה