יום שני, 8 בספטמבר 2014

אבטחה פיזית



אבטחה פיזית בארגונים וחברות

רובנו מתייחסים אל אבטחה פיזית בהקשר של מקומות בילוי, מרכזי קניות ומקומות ציבוריים. בפועל, אבטחה מן הסוג הזה מהווה את אחד היסודות החשובים ביותר גם של ארגונים וחברות. אבטחה משפרת את הביצועים של העובדים, מקנה להם תחושת ביטחון ומונעת זליגת מידע, פריצות, גניבות או פגיעה בקניין פיזי ורוחני. כל חברה במאה ה-21 זקוקה לשירותי אבטחה פיזית ויכולה לבצע התאמה מדויקת שלהם אל הצרכים הקיימים.
המטרה העיקרית של אבטחה פיזית היא להציע התמודדות אופטימאלית מול איומים. בעוד היריב נהנה מיתרון ההפתעה ויכול אפילו לקבוע את מיקום התקיפה המדויקת, מאבטחים עוסקים ביצירת מערך הגנה המוטמע בתוך החברה או הארגון. כתוצאה מכך, מערך האבטחה נשען על נתוני סקר סיכונים, על הערכת מצב עדכנית וגמישה וגם על ניתוח אופי הפעילות של המתחם.

האם כל אחד יכול לבצע אבטחה בארגונים?

חשוב לציין כי רק חברות המחזיקות בהסמכה מתאימות יכולות להציע אבטחה ברמה גבוהה לחברות וארגונים. אבטחה זו מתאימה לארגונים פרטיים, מוסדות ציבוריים ומפעלים תעשייתיים והיא ניתנת כחלק ממערך שירותים רחב. רק אבטחה מקצועית המנצלת את היתרונות הקיימים של המתחם והסביבה יכולה להשיג את מטרותיה. בנוסף, האבטחה כוללת שילוב של מערכות טכנולוגיות ושימוש בכלים מתקדמים לצורך סגירת פערים או מתן מענה על נקודות תורפה בטיחותיות.
לסיכום, מערך של אבטחה פיזית בארגונים או חברות נבנה על בסיס ניתוח מסודר ובשקלול שורה ארוכה של פרמטרים. ההצלחה המקצועית של מערך כזה נמדדת על פי האופן בו הוא מונע נזקים בלתי הפיכים עבור הלקוח. מערך האבטחה לארגונים וחברות שונה מכל מערך אבטחה אחר וזו הייחודיות שלו. באמצעות מערך של אבטחה פיזית ניתן לתת מענה מדויק וקונקרטי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה