יום שבת, 13 בספטמבר 2014

בית ספר לקולנוע



בית ספר לקולנוע- דור העתיד של הקולנוע
בית ספר לקולנוע הוא המקום ממנו יוצא דור העתיד של הקולנוע. בבית הספר לומדים כל מה שצריך אודות הקולנוע כשההתייחסות היא לקולנוע העולמי והקולנוע הישראלי. בית ספר לקולנוע מזמין סטודנטים יצירתיים אשר רוצים להשתלב בתחום או לבטא את היצירה שלהם, לקבל את כל הידע הנדרש להם בתחום בתסריטאות, בימוי, צילום ועוד מקצועות רבים שיאפשרו להם להשתלב בעתיד הקולנוע.




קולנוע בעברית
כן, יש דבר כזה אשר נקרא קולנוע בעברית והוא מתבצע לרוב על ידי בוגרי בית ספר לקולנוע. בית הספר הוא המקום אשר מכשיר סטודנטים לעבודה בתחום ויותר מכך הוא מלמד אותם על יצירה, יצירתיות ועבודה מעשית בדרך מרעיון טוב לסרט אמיתי. בין היתר ניתן לראות סרטים של בוגרי בית הספר, תחילה בסרטי סטודנטים ולאחר מכן בסרטים ישראליים המוקרנים בקולנוע או משודרים בטלביזיה.

לרכוש את כל הידע
בית ספר לקולנוע מעביר לסטודנטים את כל הידע הנדרש בתחום. חלק מהידע הוא תיאורטי ועוסק בתולדות הקולנוע העולמי (וגם בישראל) וחלקו מעשי וכולל כתיבת תסריטים, צילום, עריכה ועוד. הציוד עצמו של הקולנוע משתכלל עם השנים ובית הספר מעמיד לרשות הסטודנטים את הציוד הטוב ביותר בתחום.

לצאת לדרך
לא כל מי שלומד בבית הספר בוחר להיות תסריטאי או צלם, ישנם סטודנטים אשר מעוניינים פשוט ללמוד את התחום ולתת דרור ליצירתיות שלהם. עם זאת, בית ספר לקולנוע  מכשיר סטודנטים כך שיוכלו לצאת לדרך כשיש בידם את כל הכלים הנדרשים ליצירת סרט. הבוגרים יוכלו להשתלב בתעשייה בתחומים השונים הנלמדים כשהם מנוסים, מתורגלים ויש בידם תיק עבודות של ממש שיכול לכלול תסריט או סרט שצולם במסגרת הלימודים כשאת הליווי קיבלו מאנשי המקצוע הטובים בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה