יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

מנילה



מנילה

מנילה היא יעד אטרקטיבי ביותר עבור המטיילים הישראלים שרוצים ליהנות מחופשה חלומית. על מנת להבין מה הופך את מנילה לאטרקטיביים כל כך יש להבין קודם כל על איזו עיר מדובר. מנילה היא עיר הבירה של הרפובליקה הפיליפינית והיא ממוקמת על חופו המערבי של העיר לוזון שהוא האי הגדול ביותר מבין הקבוצה של 800 האיים המיושבים בפיליפינים. עיר הבירה מציעה למטיילים חוויות מגוונות בעלויות שנשמעות מגוחכות למדי עבור התייר הישראלי. 




כניסה למנילה

הכניסה למנילה זהה לכניסה לפיליפינים. נושאי אזרחות ישראלית יכולים להיכנס לפיליפינים למשך 59 יום ללא כל אשרה או בקשת כניסה למקום. אזרחי ישראל הם היחידים שיכולים להישאר במדינה כל כך הרבה זמן ללא אישורים מיוחדים וזאת כנראה בשל זיקת הפיליפינים (שידועים בעיקר כנוצרים קתולים) לארץ הקודש.

תכנון הטיול

לאחר ההבנה כי ניתן לתכנן טיול בפיליפינים או במנילה לא צורך בהוצאת אשרה מיוחדת, אפשר להתחיל לתכנן את הטיול. עיר הבירה מנילה מציעה למטיילים בה הכל מהכל. החל ממלונות פאר יוצאי דופן, כלה בקניונים ענקיים ועד לאזורים כפריים בהם מגדלים המקומיים את שדות האורז שלהם. תכנון הטיול למנילה לא חייב להיות מדויק לפרטי פרטים, ניתן גם להשאיר מקום לספונטניות ובמקומות רבים ברחבי העיר יכולים המטיילים לשכור שירותים של מדריך מקומי דובר אנגלית שיסייע להם להתמצא במקום.

לגלות את מנילה

כפי שנכתב, עיר הבירה של הפיליפינים, מנילה מציעה הכל מהכל והתייר הישראלי צריך רק לבחור ממה הוא רוצה ליהנות ומתי. על מנת ליהנות מהטיול במנילה כדאי מאד לבצע תכנון ראשוני ולהחליט מה תרצו לראות ומה לא תרצו להפסיד. לאחר מכן, כשתגיעו לעיר עצמה תוכלו לבחור לחוות גם את השפע שיש לה להציע, לטעום מהמסעדות המקומיות ולשכור שירותי הדרכה במקום שיערכו לכם היכרות מעמיקה עם העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה