יום שני, 29 בספטמבר 2014

יועץ מיגון



מתן שירותי יועץ מיגון ניתנים בדרך כלל כאשר יש צורך בתוספת של ממ"ד לבית או כאשר משנים מצב קיים במבנה לטובת מיגון טוב יותר לאור האיום הביטחוני השורה על מדינתנו באופן תמידי כמו גם לצד האיום השקט יותר וזה החשש מפני רעידת אדמה חזקה שכל החזאים טוענים שהיא כבר בדרך. יועץ מיגון יהיה לרוב הנדסאי בניין אשר למד את רזי המקצוע וקיבל הסמכה לעסוק בתחום וצריך לתת לנו את כל האינפורמציה והכלים על מנת שנעשה את החלטה הטובה ביותר עבורנו ועבור משפחתנו. 

נגד טילים
לצערנו בשנים האחרונות אנו זקוקים יותר ויותר לשירותיו של יועץ מיגון לאור המצב הביטחוני המאוד מעורער באזורנו. לאחרונה, יותר מתמיד, מכת הטילים, הקסאמים והרקטות שמדינתנו ספגה לימדה אותנו שאסור לנו לשבת יותר על השמרים ושזה הזמן בדיוק לשפר ולהקים מבנים ממוגנים שיגנו עלינו בשעת צרה. מעבר לעובדה השולית שהקמת ממ"ד זוהי תוספת חדר לכל דבר שבעתות שגרתיות זוהי תוספת מאד חשובה ומשמעותית לבית, המעלה את ערכו הכלכלי.

יעוץ ושיפור
יועץ מיגון מגיע לאזור הנדרש ועליו בעצם לבחון את כל האפשרויות שבהן אפשר ורצוי למגן את הבית. לחילופין יועץ מיגון מגיע גם לבדוק מצב מקלטים קיימים כי רובנו הופכים את המקלטים למחסנים שבשעת צרה לא ייתנו את המענה הנכון לדיירים שאין ברשותם חדר ממ"ד ורק המקלט הוא צור נחמתם.

תהליך
יועץ מיגון שנקרא על מנת לבצע עבודות מיגון לחדר קיים או לחילופין לבנות ממ"ד חדש יהיה מלווה לרוב ויעבוד בצמוד למהנדס מקצועי עם ניסיון רב בתחום. אישור לכל השינויים צריך לקבל מפיקוד העורף שהוא הגורם הקובע, הדורש והמחליט בסופו של דבר על תקינותו של המקום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה