יום שבת, 27 בספטמבר 2014

קורס GMAT



קורס GMAT הוא קורס אשר מכין מועמדים למבחני GMAT. את המבחנים עושים מועמדים לתואר שני במנהל עסקים בארץ ובעולם. המבחן עצמו מתקיים בשפה האנגלית והוא מחולק לארבעה חלקים. המבחן עצמו מתקיים באותו נוסח בארץ ובעולם ועבור ישראלים רבים מדובר באתגר גם מבחינה שפתית וגם מבחינת השאלות של המבחן עצמו. מבחינת החשיבות שלו, המבחן דומה למשבחן הפסיכומטרי, אך מבחינת התוכן שלו הוא שונה בשלושה מתוך ארבעה נושאים. על מנת להגיע לתוצאות גבוהות יותר במבחן מומלץ לקחת קורס GMAT שמשיר לבחינה עצמה.

חשיבות הבחינה
בחינת GMAT יכולה להשפיע על המשך חייך, היא יכולה לקבוע האם תתקבל ללימודי התואר השני או לא. תוצאות הבחינה משוכללות יחד עם נתוני התואר הראשון שלך וככל שתשיג ציון גבוה יותר בבחינה כך תגדיל את סיכוייך להתקבל ללימודי תואר שני, מה שישפיע על בניית הקריירה שלך. יכול להיות שאתה מתרגש לקראת הבחינה כי אתה מבין את החשיבות שלה וזו סיבה נוספת לקחת קורס GMAT שיכין אותך אליה כראוי.




להתכונן לבחינה
אתה יכול להתכונן לבחינה לבד, אך אם תעבור קורס GMAT ניתן לשער שתהיה מוכן אליה טוב יותר. במהלך הקורס תלמד לקראת מה אתה עומד ותקבל טכניקות רבות שיעזרו לך להגיע לפתרונות בעת הבחינה טוב יותר ומהר יותר, כך שתהיה פחות לחוץ גם לפני הבחינה וגם בבחינה עצמה.

הצלחה בבחינה
קורס GMAT מכין אותך לבחינה והמטרה היא שתצליח להגיע להישגים גבוהים על מנת לבנות את הקריירה שלך כמו שאתה חולם. ציון טוב בבחינה יאפשר לך להתקבל ללימודי תואר שני בארץ או בעולם ולצורך כך הקורס ייתן לך את כל הכלים הנדרשים להגעה לתוצאות טובות יותר בבחינה עצמה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    היום יותר ויותר אנשים מכל מיני תחומים מבינים שבעזרת מבחן GMAT ותואר שני במנהל עסקים תיפתח להם הדלת לתפקיד ניהולי, כזה שיתן לקריירה שלהם דחיפה עצומה.
    אני אישית מגיע מתחום הפיננסים, עבדתי הרבה שנים בתחום סיימתי קורסים רבים כמו קורס מקצועית א, קורס מקצועית ב, קורס גמר פנסיוני וקורס יסודות הביטוח. לאחר כמה שנים שבהם עבדתי בתחום החלטתי שאני רוצה תפקיד ניהולי, שאני רוצה משהו יותר מאתגר ומעניין בשבילי.
    החלטתי לעשות קורס GMAT ותואר שני במנהל עסקים, על מנת לדחוף את עצמי לתפקיד ניהולי בתחום הפיננסים.

    השבמחק